Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allen daarheen !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Schitterend ! Had ik eerlijk waar helemaal niet verwacht.

    Comment


      #17
      Originally posted by Megatron View Post
      Mensen.. echt.. als Ed serieus was.. waarom is er dan een andere advertentie waarin dit staat:

      Ik heb een mooie maar wel een oude dispenser van glas met beugel om aan de muur op te hangen te koop.
      Moet nagezien worden is een aantal jaren niet gebruikt geweest.

      Voor een leuk bod (boven de 10 euro )mag je hem komen halen.
      ik vermoed dat ED van mening was dat de oude zooi in de kelder voor de container was en zijn oude dispenser antiek is ? Ik krijg wel meer eens mailtje via de club “wil er nog iemand die a500 of smijt ik hem op de container” .... kan je je afvragen wie die mail niet stuurt en koudweg die a4000 met cyberstorm trashed. Al weet ik dat laatste liever niet.

      Comment


        #18
        , Ed had geen idee over de markt voor Amiga’s, C64’s en MSX systemen. Ik denk dat er vooral voor de bekendheid van marktplaats veel vernietigd is. Inderdaad om te huilen, maar Wel begrijpelijk want ja, de amiga begon toen echt achter te lopen.
        Amiga 1200, IMac MorphOS

        Comment


          #19
          goh kan je een platform de regel van vraag en aanbod verwijten ? Amiga’s staan al 2 decennia te koop in grote getalen op Marktplaats en geen hond die ze moest hebben voor meer dan een paar honderd euro. En toen begon onze generatie hun kinderen uit het huis te gaan, hun vrouw ging lopen of weet ik veel wat er voor zorgde dat er tijd voor een hobby kwam en dan liggen die dingen waar je je jeugd weer opnieuw met beleefd weer goed in de markt en meestal hebben we er ook wel de centen voor.

          Comment


            #20
            Ik verwijt niemand iets. Tegenwoordig is de eerste reactie van mensen, gooi het op marktplaats. Ik kan me niet herinneren dat dit in 2000 ook zo was. Volgens mij ging het merendeel toen via krantjes :) Als je geen zin had dan gooide je het gewoon weg.
            Amiga 1200, IMac MorphOS

            Comment


              #21
              Originally posted by Roel007 View Post
              Ik verwijt niemand iets. Tegenwoordig is de eerste reactie van mensen, gooi het op marktplaats. Ik kan me niet herinneren dat dit in 2000 ook zo was. Volgens mij ging het merendeel toen via krantjes :) Als je geen zin had dan gooide je het gewoon weg.
              Ja, hier is de “koopjeskrant” terrein beginnen verliezen terwijl ze een monopolie hadden over heel Belgie als zoekertjeskrant. Net zoals de uitgever van het telefoonboek hebben ze halstarrig nog jaaaaaaaren aan papier vastgehouden maar een paar jaar later was Ebay , 2dehands en marktplaats toch al redelijk volwassen en werd het nog weinig gebruikt.

              Comment


                #22
                Ik heb deze draadje gemist helaasch.. Kan iemand me meer vertellen over de strekking van de advertentie? En waar woont Ed? Naam rinkelt bel.

                Comment


                  #23
                  De strekking was dat iemand zijn kelderbox leeg op moest leveren omdat hij ging verhuizen. De amiga was samen met een heleboel PC spul in dozen in de kelder opgeborgen. Degene die de spullen meenam mocht het houden, dus ook de amiga. Het PC spul was ook inderdaad klaar voor de gemeentewerf, de amiga spullen moeten onderhouden worden daar ze 19 jaar niet gebruikt zijn.

                  De verbazing was over de tekst en het feit dat alles weggegeven werdt aan de eerste de beste persoon die zich om 1930 uur bij zijn deur melde. Je hebt dan immers de kans dat er enorme rijen ontstaan.
                  Amiga 1200, IMac MorphOS

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Originally posted by rvo View Post
                      En waar woont Ed? Naam rinkelt bel.
                      In Den Haag was het. Ik haalde destijds wel bij een Ed (Bonanza) mijn Amiga software. Maar die Ed woonde (toen) eerst in Rijswijk en daarna ergens anders in Den Haag.

                      Comment


                        #26
                        ok! dank voor tekst & uitleg :)

                        Comment


                          #27
                          Originally posted by rvo View Post
                          ok! dank voor tekst & uitleg :)
                          De verkoper had als vereiste dat je minimaal 10 seconden moest lachen.. was je nooit gelukt.. niks gemist.. doorlopen!

                          Comment


                          • rvo
                            rvo commented
                            Editing a comment
                            hahahahahhahahahhahahhahahhahahahhahaaha!

                            of nee wacht:

                            haha!

                            dat had ik inderdaad niet gered ;)
                        Working...
                        X