Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevonden op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gevonden op zolder

    Het is weer kerst vakantie en dus zijn sommigen van ons weer op bezoek bij familie. Ook maar even op zolder kijken naar onze verzameling nooit verkochte computers. Wat kwamen we tegen?

    #2
    Zelf vond ik een Amiga 500 eerste model met monitor. Deze wilde echter nog 1 keer aan en gaf bij volgende keren alleen nog zwart beeld.

    Wat te doen? Repareren lijkt vrij lastig omdat het 100 dingen kunnen zijn, en ik heb geen donor Amiga waar ik componenten uit kan halen, om te zien waar het probleem zit.

    Ombouwen met een rasbarry pi, keyboard controler en HDMI naar scart is een optie, maar voelt als heilig schennis.

    iemand ideeen?

    wat hebben jullie nog op zolder gevonden?

    Comment


    • LuzUo
      LuzUo commented
      Editing a comment
      Welkom in het forum! Weet je zeker dat het de amiga is? Oftewel ... de monitor doet het zeker weten nog wel? Misschien effe vragen aan tsb ... die is juist goed in die 100 dingen die het kunnen zijn...

    • ABloemenkamp
      ABloemenkamp commented
      Editing a comment
      Ja de monitor heeft scart en kan dus ook op een DVD speler aangelosten worden. Daar werkt hij helemaal goed.

    #3
    1541 drive in doos... Bak met disken... Weer wat uit te zoeken in de dagen tussen kerst en oud en nieuw

    Comment

    Working...
    X