Announcement

Collapse
No announcement yet.

22 december in Helmond: David Pleasance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    22 december in Helmond: David Pleasance

    Ja,

    Vergeet die trip naar Maarssen dus maar even; in tegenstelling tot hetgeen menigeen van overtuigd is, ligt namelijk Helmond - en dus niet Maarssen - in het centrum van Nederland de Benelux. En dus heb jij nu alle reden om op zaterdag 22 december naar het Home Computer Museum, van café vriend WHiZZi, af te reizen en dit te vereren met een bezoek!

    Om het nog leuker te maken is de man in het gouden pak, ook wel bekend als David Pleasance, ook die dag aanwezig en kun je bij hem zijn boek kopen - als je dat nog niet hebt gedaan. Naar verluid neemt hij ook een middeltje mee om eventuele Petro handtekening van hardware te wissen. Waarom, dat kun je in zijn boek lezen.

    Wie zie ik de 22e in Helmond?

    Click image for larger version  Name:	Deefit Plezant.jpg Views:	1 Size:	112.2 KB ID:	19784
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Ik denk dat ik er wel ben.. iemand moet voor de thee en koffie zorgen denk ik.

    Comment


      #3
      Originally posted by WHiZZi View Post
      Ik denk dat ik er wel ben.. iemand moet voor de thee en koffie zorgen denk ik.
      Geen bier?

      Comment


      • WHiZZi
        WHiZZi commented
        Editing a comment
        Bier kan voor zichzelf zorgen.

      #4
      Wie komen er allemaal?
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #5
        Originally posted by Ikilledher View Post
        Wie komen er allemaal?
        Ik ga er in ieder geval naar toe. Of ik kom is een ander verhaal.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


        • wiebow
          wiebow commented
          Editing a comment
          Als je gaat komen, liever niet in het museum doen, hoor!

        • Dr3D
          Dr3D commented
          Editing a comment
          yuk :D ik zag het voor me..

        • WHiZZi
          WHiZZi commented
          Editing a comment
          ach, het museumbezoek is aftrekbaar ..

        #6
        Hoe was het in Helmond?

        Comment


          #7
          Ik verwacht dat David er wat meer boeken heeft verkocht dan in Maarssen. Veel meer publiek uit zijn doelgroep. 👍
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #8
            Ik las dat het Museum in financiele nood zit.. Hopelijk kan er nog wat geregeld worden.. Had het in 2019 op mijn to do list staan..

            Comment


              #9
              Originally posted by Magic View Post
              Ik las dat het Museum in financiele nood zit.. Hopelijk kan er nog wat geregeld worden.. Had het in 2019 op mijn to do list staan..
              WHiZZi vindt dat vast fijn. Dank aan de Staatsloterij. 👍
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


                #10
                Originally posted by Magic View Post
                Ik las dat het Museum in financiele nood zit.. Hopelijk kan er nog wat geregeld worden.. Had het in 2019 op mijn to do list staan..
                Misschien kun je je steentje bijdragen door nu al te gaan, of een computer te adopteren, of een donatie te doen?
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #11
                  Originally posted by Magic View Post
                  Ik las dat het Museum in financiele nood zit.. Hopelijk kan er nog wat geregeld worden.. Had het in 2019 op mijn to do list staan..
                  https://www.patreon.com/computermuseum

                  https://www.paypal.me/computermuseum

                  Storting van geld op: NL51INGB0008302302 op naam van Stichting HomeComputerMuseum (en we zijn een Culturele ANBI )

                  Of gewoon langs komen in het museum voor €8, staat ook een donatiepot waar je iets in kan doen. Of je schaft een jaarabonnement aan (€45) of adopteert een computer (€99). Genoeg manieren om mij te helpen!
                  Last edited by WHiZZi; 27-12-2018, 12:44.

                  Comment

                  Working...
                  X