Announcement

Collapse
No announcement yet.

Doen we iets aan Kerst dit jaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Doen we iets aan Kerst dit jaar?

    In het kader van WMDM ben ik aan het ruimen geslagen. Nou meen ik me te herinneren dat er in een donker verleden iets gedaan werd met kerstpakketten. Aangezien ik niet alles op MP/AmiBay/eBay/CaféBay kwijt wil/kan.

    Als regelrechte hoarder zit ik op een kuub of wat dat uitgezocht gaat worden, en mochten we iets aan Kerst doen doe ik graag mee (en hou ik er rekening mee).

    Anyone?

    #2
    Vorige keer was het McVenco die dat organiseerde (in de Blauwe Hel)... Ik heb op zich ook nog wel wat "troep" voor een leuk pakket. Eric, voel jij je geroepen?
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Mijn troep is ook echt troep en dat wil ik anderen niet aandoen! Wel een leuk initiatief!!

      Comment


        #4
        Ja, ik wist in eerste instantie ook niet zo goed wat ik er dan in zou moeten doen, maar dan kom je wat spullen tegen waarvan je denkt.. "handig, maar niet voor mij", of iets wat een impuls aankoop was

        Comment


          #5
          Ik heb niet veel meer maar nog wel een klein doosje. Maar wacht eens… dan krijg ik troep terug! Ik doe niet mee maar vindt het wel leuk. Als ik de organisator zou mogen kiezen, zou ik zonder twijfel McVenco ‘Onbetwist Meester der Grote Kerstruilacties’ opvoeren.
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #6
            Stik, daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan Dan krijg je idd meer zooi terug

            Comment


              #7
              Het lijkt er haast op dat McVenco hier geen zin in heeft!
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                #8
                Mja, ik heb zelf helemaal geen weggeef-troep meer (tenminste, niks retro/computer related), dus ik sla het maar over. En lootjes trekken kan iedereen 😬

                Comment


                  #9
                  Originally posted by McVenco View Post
                  En lootjes trekken kan iedereen 😬
                  Maar niet zo goed als jij!
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Ikilledher View Post

                    Maar niet zo goed als jij!
                    Trek ff aan je eigen lootje!

                    Comment


                    • Ikilledher
                      Ikilledher commented
                      Editing a comment
                      Ik leg het liever!
                  Working...
                  X