Announcement

Collapse
No announcement yet.

Warp 1260 accelerator board

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benny
    replied
    Originally posted by -Exit!- View Post
    Ik hou de site in de gaten van CS-labs maar tot op heden verder geen communicatie.Site is nog niet eens klaar zie ik
    Hopelijk rusten ze de pcb uit met een cpu socket...
    en dan klik cpu erin zetten en gaan, maar waarschijnlijk niet in verband met de garantie?
    Zij zetten de cpu ervoor je in, dus je stuurd je eigen cpu, waarschijnlijk hebben ze ook zelf wel cpu's. Anders is het wel tijdrovend.
    Op Amigascene.nl heb ik al een aantal filmpjes gepost van de werking en het maken van de kaart zelf.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by -Exit!- View Post
    Ik hou de site in de gaten van CS-labs maar tot op heden verder geen communicatie.Site is nog niet eens klaar zie ik
    Hopelijk rusten ze de pcb uit met een cpu socket...
    en dan klik cpu erin zetten en gaan, maar waarschijnlijk niet in verband met de garantie?
    De CPU Socket was ook mooier geweest voor de ACA kaarten van Jens. Zal mooi zijn geweest als Jens, ook een 040 en een 060 maakt des te meer keuzes kunnen we kiezen. Vind het begrijpelijk, dat de 030 de meest stabiele CPU is voor de A500/A1200. Maar vind het prachtige om een snellere 060 erbij te hebben. Ben al blij, dat hopelijk de 68060 Rev6 CPU op de Warp 1260 zit en wie weet kan overclocken.

    Leave a comment:


  • -Exit!-
    replied
    Ik hou de site in de gaten van CS-labs maar tot op heden verder geen communicatie.Site is nog niet eens klaar zie ik
    Hopelijk rusten ze de pcb uit met een cpu socket...
    en dan klik cpu erin zetten en gaan, maar waarschijnlijk niet in verband met de garantie?

    Leave a comment:


  • Lynn
    replied
    Als je je bedenkt dat een klassieke 060 kaart al gauw voor hetzelfde gaat met minder RAM en zonder RTG (en andere features, zoals een ARM voor bepaalde decodingtaken) vind ik het geen slechte prijs.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by Benny View Post

    600e is een mooi budget :)

    Als je alle losse kaarten en uitbreidingen vergelijkt met de Warp dan is de Warp zeker niet duur. Een 68060 kaart van 20 jaar oud doet met een beetje research al dik 600+. Terwijl de Warp ook wifi, een arm cpu, een scandoubler optie en wat al niet meer aan board heeft ! En gewoon nieuw met garantie.
    De Warp 1260 heeft zeker veel voordelen, hopelijk is 600 euro genoeg ervoor.

    Leave a comment:


  • Benny
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post

    Vind 600 euro met de 68060 Rev6 CPU erop een mooie prijs en is tevens wat ik ervoor wil uitgeven. Hoger dan 600 vind ik het te duur moet wel leuk blijven.
    600e is een mooi budget :)

    Als je alle losse kaarten en uitbreidingen vergelijkt met de Warp dan is de Warp zeker niet duur. Een 68060 kaart van 20 jaar oud doet met een beetje research al dik 600+. Terwijl de Warp ook wifi, een arm cpu, een scandoubler optie en wat al niet meer aan board heeft ! En gewoon nieuw met garantie.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by Roel007 View Post

    Ik neem aan dat we het wel horen als het geen goede koop was. 499 Euro zonder CPU is best nog wel veel geld.
    Vind 600 euro met de 68060 Rev6 CPU erop een mooie prijs en is tevens wat ik ervoor wil uitgeven. Hoger dan 600 vind ik het te duur moet wel leuk blijven.

    Leave a comment:


  • Roel007
    replied
    Originally posted by SimonV View Post

    Niet ... je kan foto's vragen maar dan kunnen ze nog wat anders sturen. Kwestie van een betrouwbare verkoper te vinden.
    Ik neem aan dat we het wel horen als het geen goede koop was. 499 Euro zonder CPU is best nog wel veel geld.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Originally posted by SimonV View Post
    Een rev6 kost toch al snel 100$ . Ik heb er op Ebay bij deze verkoper eentje gekocht, was 100% een echte en snel verzonden. https://www.ebay.com/usr/funkward-te...p2047675.l2559
    Niet ... je kan foto's vragen maar dan kunnen ze nog wat anders sturen. Kwestie van een betrouwbare verkoper te vinden.

    Leave a comment:


  • LuzUo
    commented on Guest's reply
    Hoe weet je op afstand eigenlijk dat het een echte is?
    Last edited by LuzUo; 16-10-2019, 15:27.

  • Guest
    Guest replied
    Een rev6 kost toch al snel 100$ . Ik heb er op Ebay bij deze verkoper eentje gekocht, was 100% een echte en snel verzonden. https://www.ebay.com/usr/funkward-te...p2047675.l2559

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by spud View Post
    De kaart kopen met CPU daar waren ze wat huiverig over vanwege het aanbod. Ze gaven ook aan dat ze dan ook tegen de "dagprijs" gaan. Dus geen vaste prijs voor accelerator + 060.
    Wil niet boven mij limit uitgeven, ben reuze benieuwd ernaar.

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    De kaart kopen met CPU daar waren ze wat huiverig over vanwege het aanbod. Ze gaven ook aan dat ze dan ook tegen de "dagprijs" gaan. Dus geen vaste prijs voor accelerator + 060.

    Leave a comment:


  • Benny
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post

    Dat zal prachtig zijn, als ze een echte 68060 Rev6 CPU erop kunnen zetten. Zijn behoorlijk veel fake Rev6 in de omloop.
    Jazeker, maar na inbouw zullen ze de cpu vast en zeker wel gaan testen/belasten/benchmarken.

    Wat ze tot nu toe hebben laten zien ziet er professioneel uit, bijvoorbeeld de SMD pick and place machines.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by Benny View Post

    Ik begrijp dat je je eigen cpu kan sturen, zij bouwen hem dan op de kaart.
    Maar goed het zou niet verbazing wekken als ze zelf ook kaarten met cpu gaan leveren.
    Dat zal prachtig zijn, als ze een echte 68060 Rev6 CPU erop kunnen zetten. Zijn behoorlijk veel fake Rev6 in de omloop.

    Leave a comment:

Working...
X