Announcement

Collapse
No announcement yet.

Warp 1260 accelerator board

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Originally posted by Benny View Post
    De Warp accelarators zijn uitgeleverd aan een select groepje testers, een van de 'reviews' staat hier:
    Zag het ook bij RETROCENGO via YouTube is altijd lachen bij hem. Draait lekker de Warp 1260 met 105MHz alleen de zoektocht naar een echte 68060 Rev6 CPU. Anders was het een prachtige aanwinst. Wie weet kan je het ook met de Rev6 CPU kopen.



    [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
    [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
    [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
    C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

    [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
    [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
    AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
    [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

    Comment


      #47
      Misschien weet iemand het, is het een echte RTG dus met 24bits color op HDMI of een standaard amiga 256 kleuren scherm op HDMI formaat? Omdat ik geen beelden zie die veel kleur bevatten krijg ik de idee dat het geen echte RTG is.

      Comment


        #48
        Originally posted by Roland007 View Post
        Misschien weet iemand het, is het een echte RTG dus met 24bits color op HDMI of een standaard amiga 256 kleuren scherm op HDMI formaat? Omdat ik geen beelden zie die veel kleur bevatten krijg ik de idee dat het geen echte RTG is.
        Ik quote even de website:
        • RTG Graphics – up to 1920x1080 resolution 32bit color and Digital Video output
        http://www.amigawarp.eu/1_5_warp1260...arp1260-photos


        Er komt ook een scandoubler voor in je Amiga, die gaat als input in de Warp kaart en dan heb je ook de AGA chipset output samen met RTG over de HDMI.




        Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

        Comment


          #49
          Kijk met die scan doubler, heb je vooruitgang.

          Comment


            #50
            De warp 1260 is nu te koop via de website amigawarp.eu. Ook de scandoubler is verkrijgbaar in stand-alone versie en als warp-koppelbare “lite” versie. €569 voor de warp zonder CPU en €150 voor de “lite” scandoubler.

            Ik lees in dit topic prijzen van €100 voor een rev 6 68060, dat vonden we in 2019 duur… nu betaal je het vierdubbele…
            Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

            Comment


              #51
              Inmiddels heb ik de Warp1260 in bestelling staan, samen met de scandoubler. De CPU is in Polen aanbeland bij CS Labs, nu wachten op bericht dat de kaart klaar is.

              Ik verwacht er veel van, mooie complete kaart. De scandoubler echter zal niet zo goed zal zijn als de indivision v3, omdat de warp alleen 60Hz doet. Ben benieuwd!
              Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

              Comment


                #52


                ReAmiga 1.5 met Warp 1260 en Warpedvision lite scandoubler. Via een actieve hdmi-vga adapter aangesloten op een 22” CRT.

                Helaas lastig foto’s maken van een CRT…
                Beeld is erg mooi. Helderder dan via de analoge uitgang (met een medusa scandoubler ertussen). De analoge uitgang biedt ultiem vloeiend scrollen, maar ook via de Warpedvision is de “vloeiendheid” alleszins acceptabel.
                Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                Comment

                Working...
                X