Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skid Row is... terug?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Skid Row is... terug?!

    Zowaar lag er ineens een nieuwe Skid Row release op de deurmat van het Café - en wel een heel bijzondere. Ik heb deze release, zoals aangetroffen in de envelop waarop met markeerstift "MANON!!!" stond geschreven, maar voor mij gehouden. De disk bevat tevens een cracktro.

    Skid Row cracker Belgian Fry Master heeft de nieuwe Kickstart 3.1.4 "gekraakt" en direct een mooie boodschap achtergelaten voor de, eveneens Belgische, vrienden van Hyperion:


    Click image for larger version  Name:	SkidRow.png Views:	1 Size:	2.9 KB ID:	19448
    Last edited by Infant; 26-11-2018, 14:00.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    haha.. old habits die hard :) ik hoef die kickstart trouwens niet, heb er weinig aan met OS3.9 (doet al een extra reboot voor patched rom)

    Comment


      #3
      Lol, das rap :D

      Comment


        #4
        Als voor Skid Row kraken nu betekend "spelen met de hexeditor" dan zijn toch wel een beetje van hun pluimen verloren.

        Comment


          #5
          Originally posted by SimonV View Post
          Als voor Skid Row kraken nu betekend "spelen met de hexeditor" dan zijn toch wel een beetje van hun pluimen verloren.
          Volgens mij is het redelijk tongue-in-cheek. Bovendien deden ze dat vroeger ook wel :)
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Nou, ze hebben wel meteen het hele nieuwe OS op 1 floppy kunnen proppen :)

            Comment


              #7
              Originally posted by Infant View Post

              Volgens mij is het redelijk tongue-in-cheek. Bovendien deden ze dat vroeger ook wel :)
              Ik vind het toch bijzonder dat een crack-group ( of wie er voor wil doorgaan ) iemand beschuldigd van diefstal en er zijn naam onder te zetten. Iets van een ketel en een pot die zwart ziet ...

              Comment


                #8
                Is dat niet gewoon standaard bij crack-groepen? In 1 op de 3 cracktro's wordt wel een andere groep beschuldigd van jatwerk :-)

                Comment


                  #9
                  Tof! Nu begint het wachten op de trainer!
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #10
                    Ik hoop dat 'skidrow' even die amiga os3.1.4 1200 dumpt ;)

                    Comment


                      #11
                      Filmpje verwijderd door de gebruiker op Youtube ... dan toch maar niet "suck my metal balls ? "

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by SimonV View Post
                        Filmpje verwijderd door de gebruiker op Youtube ... dan toch maar niet "suck my metal balls ? "
                        Ik was dus zo vrij geweest het te delen Simon.. maar ik kreeg letterlijk dreigementen naar mijn adres door Skid Row.. mijn naam werd op de Skid Row Facebook page even platgetrapt.. het laat weer eens zien hoe geweldig die community is en hoe weinig gevoel voor humor er is.

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by Megatron View Post

                          Ik was dus zo vrij geweest het te delen Simon.. maar ik kreeg letterlijk dreigementen naar mijn adres door Skid Row.. mijn naam werd op de Skid Row Facebook page even platgetrapt.. het laat weer eens zien hoe geweldig die community is en hoe weinig gevoel voor humor er is.

                          Wat had je nu verwacht ? Een boeketje bloemen ? Ik kan wel begrijpen dat er mensen de humor niet van inzien, wat je zelf al suggereerde hierboven. Maar ere wie ere toekomt, ballen heb je wel om het meest besproken en fel bevochten in rechtszalen AmigaOS 3.1.4 op het net te smijten. Of het nu een slimme move is om Amiga.Café voor "ground zero" te laten spelen en Hyperion uit te dagen ...

                          Comment


                            #14
                            Valt me dan weer een beetje tegen, ik kon de humor er wel van in zien.
                            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                            Comment


                              #15
                              wat kan je met deze rom gebrand op een 27c400 zonder 3.14, os disks?

                              Comment

                              Working...
                              X