Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skid Row is... terug?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by SimonV

    Wat had je nu verwacht ? Een boeketje bloemen ? Ik kan wel begrijpen dat er mensen de humor niet van inzien, wat je zelf al suggereerde hierboven. Maar ere wie ere toekomt, ballen heb je wel om het meest besproken en fel bevochten in rechtszalen AmigaOS 3.1.4 op het net te smijten. Of het nu een slimme move is om Amiga.Café voor "ground zero" te laten spelen en Hyperion uit te dagen ...
    Ja, ik had graag een bos rozen gehad.. wel rode als het even kan.. ik ben wat dat betreft een klassiek ingestelde romanticus..

    DUH!.. Natuurlijk niet.. ik had natuurlijk wel wat heat verwacht maar mensen draaien he-le-maal door.. want laat ik even duidelijk zijn.. de persoon die iets post is niet per definitie de source.. het was wel bekend dat ik het niet heb aangepast.. ik kan niet programmeren al zou mijn leven er vanaf hangen..

    Hyperion can suck my balls.. naja.. Ben can suck my balls.. de rest zijn OK jongens die gewoon dit doen als liefde voor de Amiga.

    Ground zero.. jeetje... er is een ROM aangepast door iemand die werd aangepast door iemand anders en met de eer ging lopen.... wat is er nu precies mis? beats me!!!!

    Dreigementen zijn nooit OK.. dat even voor de duidelijkheid.

    Comment


      #17
      Het is niet ondenkbaar dat achter de terugkeer van Skid Row een nog kwaadaardigere beweging zit. Skid Row kan gezien worden als slechts een afleiding tot de ultieme terugkeer...
      Always two there are.. no more, no less, a master and an apprentice

      Comment


      • Ikilledher
        Ikilledher commented
        Editing a comment
        Wat een lief introotje.

      #18
      Originally posted by SimonV View Post
      Wat had je nu verwacht ? Een boeketje bloemen ? Ik kan wel begrijpen dat er mensen de humor niet van inzien, wat je zelf al suggereerde hierboven. Maar ere wie ere toekomt, ballen heb je wel om het meest besproken en fel bevochten in rechtszalen AmigaOS 3.1.4 op het net te smijten. Of het nu een slimme move is om Amiga.Café voor "ground zero" te laten spelen en Hyperion uit te dagen ...
      Ik heb goed gezocht maar kan het niet vinden: waar neem je aan dat Megatron de verbeterde Kickstart-versie heeft gedeeld?

      Originally posted by Magic View Post
      Het is niet ondenkbaar dat achter de terugkeer van Skid Row een nog kwaadaardigere beweging zit. Skid Row kan gezien worden als slechts een afleiding tot de ultieme terugkeer...
      Dat klopt.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #19
        Originally posted by SimonV View Post
        Wat had je nu verwacht ? Een boeketje bloemen ? Ik kan wel begrijpen dat er mensen de humor niet van inzien, wat je zelf al suggereerde hierboven. Maar ere wie ere toekomt, ballen heb je wel om het meest besproken en fel bevochten in rechtszalen AmigaOS 3.1.4 op het net te smijten. Of het nu een slimme move is om Amiga.Café voor "ground zero" te laten spelen en Hyperion uit te dagen ...
        Marcel heeft enkel de capture van het intro op YouTube gezet; hij heeft voor zover mij bekend in het geheel niets te maken met Skid Row of deze actie van ze.

        De ADF lag op de virtuele deurmat van het Café; ik weet niets eens of het wel echt de versie van Hyperion betreft of dat het helemaal één grote grap is.

        Hoe het ook zij: dat Skid Row Marcel (publiekelijk) bedreigt slaat uiteraard helemaal nergens op en laat goed zien hoe zuur men allemaal is. Lamers.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #20
          Originally posted by Infant View Post

          Marcel heeft enkel de capture van het intro op YouTube gezet; hij heeft voor zover mij bekend in het geheel niets te maken met Skid Row of deze actie van ze.

          De ADF lag op de virtuele deurmat van het Café; ik weet niets eens of het wel echt de versie van Hyperion betreft of dat het helemaal één grote grap is.

          Hoe het ook zij: dat Skid Row Marcel (publiekelijk) bedreigt slaat uiteraard helemaal nergens op en laat goed zien hoe zuur men allemaal is. Lamers.
          Ik zeg dat niet dat Marcel dat ding zelf heeft gemaakt. Maar Marcel is Amiga.café of toch een deel daarvan en dan denk ik dat er veel mensen al dan niet terecht 1+1=2 doen terwijl die file nog steeds op de server staat. Als het op de deurmat van de Belgian Amiga Club had gelegen dan had ik er in ieder geval niks met gedaan ook al zou het van een Belgische Frituur Meester komen. Kan twee dingen betekenen, of de maker weet dat wij er niks met zouden doen ( aangezien ik vrienden - de ene al wat meer dan de andere - geen fuckers ga noemen ) of het is gewoon een trouwe bezoeker hier die ongewild een shitstorm heeft veroorzaakt. In alle andere gevallen had het wel op de deurmat van de Generation Amiga idioot gelegen. Laat dat laatste een hint zijn voor de volgende productie van de Fry Master die ongetwijfeld meeleest

          En ja dat er een zure kant aan de Amiga scene zit heeft Megatron al meermaals mogen ondervinden ... dus deze had hij ook wel van ver kunnen zien komen denk ik. Moet je tegen kunnen als je de Amiga versie van een "Hans Teeuwen" momentje hebt. Niet iedereen smaakt dezelfde humor.

          Comment


            #21
            Originally posted by SimonV View Post
            Als het op de deurmat van de Belgian Amiga Club had gelegen dan had ik er in ieder geval niks met gedaan ook al zou het van een Belgische Frituur Meester komen.
            Dat kan. Ik vind het prettig dat andere cafébezoekers die keuze niet voor mij maken; zo kan ik er zelf over denken. En de discussie die her en der volgt vind ik slechts interessant.

            Originally posted by SimonV View Post
            Kan twee dingen betekenen,
            Het kan oneindig veel meer dingen betekenen.

            Originally posted by SimonV View Post
            Niet iedereen smaakt dezelfde humor.
            Uitstekend argument.

            Ik vind het fijn dat iemand — wie is irrelevant — een actie als deze uithaalt. Ik zie het als kunst: een fluisterend, kritisch stemmetje, geweten. Dat kunnen mensen wegschreeuwen of er ontstaat een intelligente discussie. Van dat laatste heb ik nog weinig gemerkt maar dat betekent niet dat er geen komt.

            Ik moedig de BFM en een ieder ander aan om vooral kritische knipogen te blijven maken. Men zou zich nooit moeten laten weerhouden door mensen die het zwijgen op willen leggen door dreigementen of ander simpel gedrag. Ik denk te kunnen voorspellen wat er zou gebeuren als ik een mening als die van de BFM zou uitspreken in bijvoorbeeld die Amiga-groep op Facebook. Dus iedereen loopt lekker mee, roept een paar keer ‘community’, en gaat lekker door met de waan van de dag.

            Click image for larger version

Name:	4425.png
Views:	57
Size:	1.7 KB
ID:	19504
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              #22
              No worries, BFM zijn mening wordt te pas en te onpas in elk topic over 3.1.4 gedeeld sinds de release. En dat vind ik dan jammer, dat het inhoudelijk al snel ontspoort in Hyperion dit en dat. Persoonlijk kunnen de capriolen van Ben Hermans me gestolen worden, als ik me aan het amuseren ben met mijn Amiga en daarom moet ik me maar weer eens wat meer op mijn spullen hier concentreren en minder met het theater “daar”.

              Al heb ik me dat wel al eens meer voorgenomen.

              Comment


                #23
                Ik heb de rom in de adf even in detail bekeken (hex).

                Het gaat dus enkel om de 2de release (met aangepaste copyright strings) van A500/A600/A2000 46.143 Hyperion Kickstart (unsplit) maprom file, dus niet de binary die je gebruikt om een EPROM te branden (alhoewel je die eenvoudigweg kan creeren adhv de maprom file).

                De A1200 en A4000 3.1.4 ROM files zitten er dus niet bij.
                Het 3.1.4 OS zit er ook niet bij...

                De bytes die verschillend zijn tov de originele rom is de aanpassing van volgende string :
                Copyright © 2018 �Hyperion Entertainment CVBA. �Developed under license
                Copyright © 2018 �Cracked by Skid Row! �Fuckings to Hyperion!!!

                Voor de rest zijn er geen verschillen.

                Het is dus een zuivere hexedit van de A500 maprom file.
                That's it.

                Je bent er trouwens helemaal niets mee als je 9 adf OS files niet hebt.
                Een zinloze en kinderachtige "release" dus.







                Comment


                  #24
                  Ik krijg in deze thread een redelijk vermoeden wie op verjaardagen moppen vertelt en vervolgens ook nog de clou gaat uitleggen.

                  Comment


                    #25
                    Originally posted by McVenco View Post
                    Ik krijg in deze thread een redelijk vermoeden wie op verjaardagen moppen vertelt en vervolgens ook nog de clou gaat uitleggen.
                    of wie de seniele oude opa is die overal commentaar op heeft.

                    Comment


                      #26
                      Mjah, kan niets beters verzinnen dan dat ze zich maar naar Kids Row moeten gaan noemen.

                      Humor is subjectief. Dreigen daarentegen werkt bij mij meestal averechts. Een simpele "Not amused" zou beter zijn geweest.

                      Comment

                      Working...
                      X