Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seymour Bits (Bas Bron) @ The Gathering 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Seymour Bits (Bas Bron) @ The Gathering 2012

    Inmiddels bij iedereen wel bekend als oud-Amiga demoscener en kracht achter o.a. de Jeugd van Tegenwoordig: Bas Bron. Vandaag kwam ik onderstaand filmpje (weer eens) tegen en wilde deze toch even delen:

    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Bastian, you've got my love ?
    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


      #3
      Originally posted by Benny View Post
      Bastian, you've got my love ?
      Yep. Zelfde dude.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Vet! Hij maakt er een leuk feestje van. Met Julian aan de "VJ toetsen". Was je erbij daar op The Gathering 2012?

        Comment


          #5
          Originally posted by WeZzy View Post
          Vet! Hij maakt er een leuk feestje van. Met Julian aan de "VJ toetsen". Was je erbij daar op The Gathering 2012?
          Nee, ik was er niet bij.

          Trivia: Eigenlijk zou dit een optreden worden van Jeroen Tel (met C-men/Julian als VJ). Bas zou "support" act zijn voor Jeroen... Echter, Jeroen kwam niet opdagen op Schiphol. Het excuus bleek achteraf een ontbrekend paspoort te zijn.

          Toen heeft Bas zelf maar een hele act neergezet.
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Yeah, ik ken het faalverhaal inderdaad. Jammer, was een mooie kans voor Jeroen geweest maar ja "life happened" :) Jeroen wel vaker samen met Julian geVJ-ed though, kan me nog een optreden herinneren (volgens mij in Nijmegen) met C-men en Jeroen. Verder op in de avond trad ook Ceephax Acid Crew (broer van Squarepusher) op met een ongeloofelijke bak scheve screeching electronische mix.

            Comment

            Working...
            X