Announcement

Collapse
No announcement yet.

zip bestanden uitpakken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    zip bestanden uitpakken.

    Ik heb heel wat zip bestanden die ik wil uitpakken op mijn amiga. Nu kan dat met UNARC in OS3.9 maar dat kan alleen bestandje voor bestandje en ik heb er minimaal 300, dus dat is niet te doen.

    Is er een programma waarbij je meerdere bestanden in een keer kunt selecteren om in 1x uit te pakken?

    #2
    Enige manier hoe ik dat zou kunnen bedenken is met een scriptje en een for each loop er in.
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #3
      Er was vroeger toch een heel mooi ZIP programma op de Amiga? Met (grijze) GUI en alles? Kan die dat niet?

      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Ik gebruik Directory Opus (zit in Classic WB). Je kan in 1x zip-bestanden selecteren en dan uitpakken. Als je dit op je amiga doet, dan kan het behoorlijk lang duren (afhankelijk van hoe groot de bestanden zijn). Als ik heel snel wil, dan stop ik mijn amiga hd (cf-card) in mijn pc en pak ze uit via WinUAE. Dan zet ik JIT-mode aan oid (is al weer tijdje terug) en dan gaat het als een trein!

        Comment


          #5
          er zijn gewoon command line tools die je hiervoor kunt gebruiken, geoptimaliseerd voor elke cpu. ik heb er zelf een voor ppc. dat gaat snel genoeg :)

          Comment

          Working...
          X