Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is er gaande bij Amigastore.eu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Wat is er gaande bij Amigastore.eu?

    Ik heb zowel bij Amigastore.eu als bij c64psu.com een bestelling geplaatst. Bij het 1e een ACA1233n turbokaart en bij de 2e een nieuwe (sterkere) Amiga voeding.

    Amigastore.eu zit in Spanje en C64PSU zit in Polen. Ik heb op dezelfde dag (12 oktober) (via IBAN) overboekingen gemaakt tbv de betaling van beide producten.
    De voeding van C64PSU heb ik inmiddels binnen en 2 dagen terug gaven ze me al de melding dat het bedrag was binnengekomen.

    Maar bij Amigastore staat bij mijn order nog steeds "Awaiting bank transfer", terwijl ik het bedrag al op 12 oktober heb overgemaakt. Dat geld moeten zij toch allang hebben? Beide landen zijn EU landen en beide landen werken met IBAN. Ik heb het rekeningnummer nogmaals geverifieerd en het klopt. Ik heb eergisteren een email gestuurd naar Amigastore, maar krijg geen antwoord terug. Nu heb ik recentelijk wel berichten ontvangen van Amigastore dat ze het heel druk hadden en dat er veel medewerkers ziek zijn, maar kom op, hoeveel werk is dat nu? Even een kaartje inpakken en opsturen?

    Weten jullie exact wat daar gaande is?
    Wat zijn jullie ervaringen bij Amigastore.eu?
    Ik maak me een beetje zorgen, het is wel 250 euro voor die kaart....

    #2
    Wat ik heb besteld duurde meestal wel een week, maar de communicatie was prima en ze deden er ook een persoonlijk kaartje bij met succes met het product.
    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


      #3
      Maar hoe lang is dat geleden? Misschien een half jaar terug draaide winkel nog prima en allicht nu hebben ze betalingsachterstanden en veel ziek personeel. Het zijn gewoon 'even kleine' zorgen.Wie heeft er RECENTELIJK nog iets besteld bij Amigastore?

      Comment


        #4
        Vorig jaar nog wat bij Amigastore.eu besteld, maar dat ging op zich wel prima. Het duurde idd een poosje omdat het artikel niet op voorraad was. Ik heb toen een Spaanstalige collega met Amigastore laten bellen (omdat ze ook niet reageerden op mijn mail), toen kreeg ik te horen dat het artikel niet op voorraad was. Even geduld moeten hebben...

        Comment


          #5
          Alsof de duivel er mee speelt, maar ik kreeg vandaag gelukkig antwoord. Ik vind het niet erg als een bestelling wat vertraging oploopt, maar wel vervelend dat je niet op te hoogte wordt gesteld. Ik kan het dan wel weer waarderen dat ze zelf aangeven dat niet alles is verlopen zoals het de bedoeling was. Dit was het mailtje dat ik terug kreeg, en ik de turbokaart is ook inmiddels verzonden. (zou die nog voor zondag komen?)
          Hello Patrick,
          Yes, you are right. I have just check the bank account and we received your payment some days ago. We are sorry for this issue and, also for the delay in our reply. I know that is not an excuse, but we are overtasked and it seems like we did not see your payment. Sorry for this bad service.

          Your order is going to be shipped right now. By the end of the day you could get the tracking number of your package in your order.

          Please, for any further question do not hesitate to contact us and, again, sorry for our mistake.

          Best regards,
          Mevrouw Privacy :) - AMIGAstore.eu

          Comment


            #6
            Die gast van AmigaStore is te vertrouwen.. geen zorgen daar.. maar het is Spanje en betalingen bij banken daar is op zijn zachts gezegd niet up-to-speed en vaak zijn het eerder 4-5 dagen als er ook nog een vrijdag t/m maandag tussen zit. Daarnaast checkt hij wellicht 1x per week.. dus dat is vaak een samenkomst van omstandigheden.

            Hij is wel liquide genoeg.. dus die zooi komt echt wel jou kant op :-)

            Comment


              #7
              En ik anticipeer maar alvast op je vraag waarom ik dat denk te weten (het liquide gedeelte).. dit omdat ik voor de campagne van de Amiga 1200 cases, de keycaps en ook de Amiga 500 cases altijd kon rekenen op Juan en hij zijn beloftes ook altijd na is gekomen.

              Comment


                #8
                De ACA1233n is nu in Belgie, hij komt met GLS, geen idee of het morgen of overmorgen wordt.

                Arghh schiet op met dat ding, kan ik met de Amiga bezig.

                - "Waarvoor heeft u een turbokaart gekocht?"
                - "Om mijn hdd te formatteren". :P

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Snowwie View Post
                  De ACA1233n is nu in Belgie, hij komt met GLS, geen idee of het morgen of overmorgen wordt.

                  Arghh schiet op met dat ding, kan ik met de Amiga bezig.

                  - "Waarvoor heeft u een turbokaart gekocht?"
                  - "Om mijn hdd te formatteren". :P
                  Je gaat er weer een filmpje van maken ? ;)
                  Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Benny View Post

                    Je gaat er weer een filmpje van maken ? ;)
                    Hij is vandaag binnengekomen, en jazeker komt er een filmpje...

                    Samen met die nieuwe C64PSU.com voeding.

                    Comment


                      #11
                      check even http://wiki.icomp.de/wiki/ACA1233n voor wat betreft die ACA kaart

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by Megatron View Post
                        check even http://wiki.icomp.de/wiki/ACA1233n voor wat betreft die ACA kaart
                        Heeft de uitgifte van de genoemde software iets te maken met deze melding tijdens het opstarten?

                        Comment


                          #13
                          Dat heeft meer te maken met deze tekst uit de frequently asked questions van WB 3.1.4:
                          For 68030 based systems, we recommend a 68030.library as well, as otherwise the system can deadlock in a couple of situations. This is due to a hardware errata/specification change of Motorola. Installing this library will also allow you to enable the data cache when using bridge boards.
                          * Where do I find the CPU libraries, and how do I install them?
                          They came with the support disk from your accelerator card vendor. The installation procedure is depending on the vendor, but typically requires you to copy the CPU library from the install disk to LIBS: with a command such as the following:
                          copy df0:libs/680?0.library to LIBS:
                          Last edited by PRS; 24-10-2018, 08:28. Reason: Adres WB 3.1.4 referral

                          Comment


                            #14
                            Hmm op die diskette van Individual Computers (Amigastore.eu) stonden geen libraries.

                            Hier maar even kijken:

                            http://wiki.icomp.de/wiki/ACA1233n
                            Last edited by Snowwie; 24-10-2018, 14:20.

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by Snowwie View Post

                              Heeft de uitgifte van de genoemde software iets te maken met deze melding tijdens het opstarten?
                              Deze melding geeft mij een vervelende jeuk. Je eigen naam in andermans intro zetten is leuk. Kickstart naar 2018 trekken is jeukgevend.
                              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X