Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prijsopgave ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Prijsopgave ?

    Heren en natuurlijk ook de Dames niet te vergeten,

    Hier hebben jullie (denk ik) wel een antwoord op.

    Ik ben nog steeds opzoek naar een A2000 en bekijk een aantal opties om deze te kunnen financieren, dus bij deze,
    Wat is een beetje gangbare verkoop prijs voor een A1200 met CF card van 4gig (Wb geinstalleerd). Verder is deze machine geheel standaard en behalve links onderin een beetje vergeeld (niet erg grote plek) + originele A1200 voeding.

    Alvast dank ;)
    Last edited by DdAzZ; 10-10-2018, 15:54.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Praat even met Joshua5 of Megatron - het snelst gaat het via de Amiga Café Telegram chat.
    Last edited by Infant; 10-10-2018, 22:00.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      afhankelijk van de staat zou ik zeggen tussen de 150 en 275. de vraag is meer waarom je hem weg wilt doen voor een a2000. daarmee ga je er niet echt op vooruit.
      Last edited by rvo; 11-10-2018, 00:39. Reason: foutje

      Comment


        #4
        Originally posted by Infant View Post
        Praat even met Joshua5 of Megatron - het snelst gaat het via de Amiga Café Telegram chat.
        Ja.. check even met Joshua5 voor een Amiga 2000 aanschaf.. die heeft erg schappelijke prijzen en gaat die dingen dus echt overal ophalen en ook buiten de grenzen.. maar die zijn vaak kaal oftwel.. de kast met toetsenbord en muis.. soms zit er wel iets in.. maar kost dan ook weer.

        Voor wat betreft de 1200 laten gaan voor een 2000 moet ik concluderen dat het je niet gaan om de mogelijkheden maar meer de nostalgie van een 2000? immers is die niet sneller, kan die ook niet meer kleuren aan, heeft geen AGA nog IDE nog PCMCIA.. en alles wat erin moet.. kost geld.. nu kan ik je wel helpen aan een 8MB ram board.. nog in doos.. maar een 030 of 040 en RTG kaart gaat een duur grapje worden.. 030 denk aan.. 350 euro op zijn minst.. een RTG rond de 200 euro.. dan een ISA IDE Buddha want SCSI schijven wil je niet.. denk ook 100 euro met een CF erbij.. (zie ook: https://icomp.de/shop-icomp/en/produ...uddha-ide.html )

        kortom.. de 2000 is gewoon een beest.. kwa omvang.. wat je uitbreiden kan.. maar ook een beest in het verslinden van je budget.

        Comment


          #5
          Toch de nostalgie die hier spreekt. Ik had 2x een a2000 staan waarbij er op eentje het BBS draaide (AmiExpress) A1200 heb ik nooit gehad (waren er toen ook nog niet)
          Verder heb ik al wel een GVP SCSI kaart met 2 scsi schijven liggen die ik zo in een 2000 kan lepelen, dus dat is al gedekt (schijven zijn goed) De 1200 die ik nu heb, daar heb ik de Conner schijf van vervangen voor een CF kaart en via WinUAE daar workbench op geinstaleerd. Loopt goed, maar is verder geheel standaard en ligt voornamelijk opgeborgen in de kast (kortom ik doe er niet zo veel mee) C64 en A500 liggen daar ook, met de zelfde reden. Ik ben zelfs bereid om de C64, A500 en 1200 weg te doen voor een A2000 mits die dan wel goed is toegerust en 100% werkt.
          [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

          Comment

          Working...
          X