Announcement

Collapse
No announcement yet.

AmigaOS Update naar 3.1.4

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snowwie View Post
    Hier issie dan deel 2, nou lachen maar weer, ik weer te knoeien....

Mooi filmpje, erg leuk gemaakt :)

Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

Comment

Vermakelijk! Al is drie kwartier wel wat aan de lange kant.

Comment

Hij was weer leuk
        A500 Vampire V4/A600 Vampire 2 A604N+RTC+Sum USB KB Controller/A1200T Blizzard PPC Bvision 128 MB RAM Zorro IV busboard x-surf buddha IDE

Comment

Originally posted by PRS View Post

Vermakelijk! Al is drie kwartier wel wat aan de lange kant.
          Je lult de tijd zo makkelijk vol. En zeker als er wat mis gaat. En bij de Amiga is het ook zo, zolang je nog geen Dopus hebt geinstalleerd in gaan simpele zaken zoals kopieren, verplaatsen, maken etc gewoon nog onnodig veel tijd in zitten.

Maar inmiddels Dopus geinstalleerd. :-)

Comment

1) Heeft er iemand ervaring met het installeren in combinatie met een Vampire 500+ v2 op een Amiga 500/2000 ? 2) Waar kan ik deze nieuwe workbench 3.1.4 (nog) bestellen? Het is niet meer beschikbaar als direct download bij Hyperion. Zie ook nergens een bestel optie. Bij meeste dealers niet in stock of helemaal niet in assortiment. Meeste links in forums verwijzen nu allemaal naar 'pagina niet beschikbaar'. Is er iets mis met deze Workbench? Vindt het maar raar allemaal.. Misschien heb ik wat gemist?

Comment

Ja je hebt wat gemist, wat ik op EAB heb gelezen is dat Amiga inc. (jawel schijnt nog te bestaan) een rechtszaak tegen Hyperion heeft aangespannen om 3.1.4
              A500 Vampire V4/A600 Vampire 2 A604N+RTC+Sum USB KB Controller/A1200T Blizzard PPC Bvision 128 MB RAM Zorro IV busboard x-surf buddha IDE

Comment

Originally posted by ASTREMLER View Post
                1) Heeft er iemand ervaring met het installeren in combinatie met een Vampire 500+ v2 op een Amiga 500/2000 ? 2) Waar kan ik deze nieuwe workbench 3.1.4 (nog) bestellen? Het is niet meer beschikbaar als direct download bij Hyperion. Zie ook nergens een bestel optie. Bij meeste dealers niet in stock of helemaal niet in assortiment. Meeste links in forums verwijzen nu allemaal naar 'pagina niet beschikbaar'. Is er iets mis met deze Workbench? Vindt het maar raar allemaal.. Misschien heb ik wat gemist?
                Hoi, ervaring niet, wel de theorie: http://wiki.apollo-accelerators.com/doku.php/amigaos314

ik heb hem op Alinea Computer besteld, gister een mail dat de uitlevering 5 november begint. Maar zoals jij al zegt begint de uitlevering nu op 19 november volgens de website, dus ben benieuwd of er wat gelverd gaat worden.

Amino of Amiga Inc. is inderdaad bezig met een rechtszaak zoals MrZ zegt, zouden ze $ ruiken?

Wat Amiga tegenwoordig zelf doet of wie de eigenaren zijn, iemand die een idee heeft ?
                Last edited by Benny; 03-11-2018, 09:44.
                Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

Comment

Originally posted by Benny View Post

Hoi, ervaring niet, wel de theorie: http://wiki.apollo-accelerators.com/doku.php/amigaos314

ik heb hem op Alinea Computer besteld, gister een mail dat de uitlevering 5 november begint. Maar zoals jij al zegt begint de uitlevering nu op 19 november volgens de website, dus ben benieuwd of er wat gelverd gaat worden.

Amino of Amiga Inc. is inderdaad bezig met een rechtszaak zoals MrZ zegt, zouden ze $ ruiken?

Wat Amiga tegenwoordig zelf doet of wie de eigenaren zijn, iemand die een idee heeft ?
                  Wat een gezeik allemaal met die zogenaamde "Amiga inc" of wie dat mag zijn.. Alsof Amiga gebruikers (die er nu nog zijn) ermee gebaat zijn. De reeds uitgegeven 3.1.4 kunnen we toch gewoon kopieeren en verspreiden onder Amiga gebruikers? ik wil best meebetalen aan iemand die 30 USD heeft geinvesteerd mocht deze 3.1.4 niet meer leverbaar zijn door patenten/rechtzaken en andere onzin.. Het is gewoon doodzonde dat het op deze manier weer wordt tegengewerkt.. En ik ben echt niet te gierig te betalen voor licensies...
                  Last edited by ASTREMLER; 03-11-2018, 17:30.

Comment

Als ik de kans heb om 3.1.4 te bemachtigen ga ik het uitproberen... :)

Comment

Schijnt nog steeds die ex vrachtwagen chauffeur Bill McEwen te zijn.

Comment

Originally posted by MrZ View Post

Schijnt nog steeds die ex vrachtwagen chauffeur Bill McEwen te zijn.
                        Nope..

Comment

Er heeft met wat geld over de boel gesponserd (of zelfs overgekocht Megatron? Krijgen we binnenkort meer te horen), want de schulden zijn afgelost en misschien is er wel meer geld beschikbaar. Voor een Amiga mini of zo, meeliften op de hype.... Ik roep maar lukraak wat.

Comment

Working...
                          X