Announcement

Collapse
No announcement yet.

Over de jarigheid van Marcel21674

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Over de jarigheid van Marcel21674

    De meeste mensen zijn wel eens jarig maar niemand is vandaag zo jarig als Mazda21674… ehm… Marcel21674! Marcel, ik geef jou als cadeau een scene uit de Finse film Calamari Union.

    Click image for larger version  Name:	i528323.jpg Views:	1 Size:	57.3 KB ID:	17768

    (Ik heb je cadeautje niet ingepakt omdat ik niet zeker weet of je de laatste versie van powerpacker.library hebt.)
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    van harte! :-)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Gaaf, vind ik echt super. bedankt.

      Comment


        #4
        IKH maakt er weer een feest van.. :D

        EN DAT MOET OOK!!!!

        je bent tenslotte maar 1 keer jarig. nouja, per jaar.

        Dus ook langs deze kant: gefeliciteerd!

        Comment


        • Magic
          Magic commented
          Editing a comment
          Hij is misschien een beetje roestig en maakt niet meer zo veel kilometers als voorheen binnen het amiga cafe maar Ikilledher is en blijft de genie, de taalkundige componist en boetseerder , de bitch die altijd weer bek komt, met of zonder plantage, van onze generatie!

        #5

        Comment


          #6
          Gefeliciteerd Marcel!!

          Comment

          Working...
          X