Announcement

Collapse
No announcement yet.

IndieGoGo - Amiga 500 - Nieuwe Behuizingen - A1200NET Projects

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Originally posted by Megatron View Post

    Geen zorgen..

    Joshua5 heeft speciaal voor de laatkomers, twijfelaars, anti-crowdfundamentalisten een "care pack" gekocht.. zodra ze er zijn.. koop je die bij Marvin.. zal wellicht een paar euro meer kosten ivm dubbele kosten transport, maar dan heb jij wel je case.. komt dus goed!
    Mijn neef wil ook zo'n case hebben uiteraard, en we hadden het er al over dat een enkele bestelling goedkoper zou zijn ivm verzendkosten. Ik ga er op zich ook vanuit dat ze leverbaar worden vanaf Amigastore.eu, want ik wil zelf persoonlijk graag een (licht)grijs gekleurde case en wat het toetsenbord betreft moet ik nog even kijken. Dacht dat die dan ook wel leverbaar zouden zijn.

    Comment


      #47
      Originally posted by Snowwie View Post
      Mijn neef wil ook zo'n case hebben uiteraard, en we hadden het er al over dat een enkele bestelling goedkoper zou zijn ivm verzendkosten. Ik ga er op zich ook vanuit dat ze leverbaar worden vanaf Amigastore.eu, want ik wil zelf persoonlijk graag een (licht)grijs gekleurde case en wat het toetsenbord betreft moet ik nog even kijken. Dacht dat die dan ook wel leverbaar zouden zijn.
      Amigastore en AmigaKit gaan altijd voor "veilige kleuren" .. we hebben met beide partijen gesproken en je zult hetzelfde zien wat je nu met de Amiga 1200 behuizingen gaat zien.. mensen willen een Grijze, Oranje, Blauwe of een Roze (ja echt!) case en AmigaKit en AmigaStore kopen alleen Zwart en Wit en enkele doorzichtige cases...

      Dus wil je een kleur.. dan het beste of een pledge via IndieGoGo (ik kan je een code sturen voor gratis versturen van je 2e case) of via Joshua5 die er ook een aantal heeft ingekocht.

      Comment


        #48
        Originally posted by Megatron View Post
        anti-crowdfundamentalisten
        😂



        Megatron?
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #49
          Originally posted by Megatron View Post

          Amigastore en AmigaKit gaan altijd voor "veilige kleuren" .. we hebben met beide partijen gesproken en je zult hetzelfde zien wat je nu met de Amiga 1200 behuizingen gaat zien.. mensen willen een Grijze, Oranje, Blauwe of een Roze (ja echt!) case en AmigaKit en AmigaStore kopen alleen Zwart en Wit en enkele doorzichtige cases...

          Dus wil je een kleur.. dan het beste of een pledge via IndieGoGo (ik kan je een code sturen voor gratis versturen van je 2e case) of via Joshua5 die er ook een aantal heeft ingekocht.
          Ah shit, dat is een kip en ei principe, want via de pledge via IndieGoGO kun je alleen maar betalen met een creditcard, en laat ik die nu net niet hebben, en ik hoef geen oranje, gele of groene Amiga, gewoon een zilverkleurig/lichtgrijze Amiga 500 case. Of anders desnoods gewoon spierwit. Mijn neef wil graag een zwarte (nou dat vind ik totaal niets, maar goed dat is zijn voorkeur).

          Maar hoe zit dat verhaal nu met Joshua5 ,die was al sinds eind december niet meer actief op dit forum, en ik heb em al een PM gestuurd. Zijn er andere methoden om hem te benaderen?

          En wat bedoel je precies met het versturen van "ik kan je een code sturen voor gratis versturen van je 2e case"? 1 case voor de prijs van 2? (niet dat het helpt want ik heb geen credit kaart.
          Moet nodig maar eens een keer zo'n ding aanschaffen bij de ABN-Amro.

          Comment


            #50
            Originally posted by Ikilledher View Post

            😂



            Megatron?
            Kolere.. stond mijn dashcam weer verkeerd om?

            Comment


              #51
              Whoohoo... nog maar luttle $600 tot de tank muis!

              Comment

              Working...
              X