Announcement

Collapse
No announcement yet.

IndieGoGo - Amiga 500 - Nieuwe Behuizingen - A1200NET Projects

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    99%!!

    17 hours left.

    Kan ik alleen met een creditcard backen? Of is er ook een andere betalingsoptie. (Kon ik zo ff snel niet vinden).


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


    • PRS
      PRS commented
      Editing a comment
      Idd alleen een creditcard optie...

    #32
    16 hours left —> 103%

    We/ze hebben het gered!!!

    Comment


      #33
      Waar kunnen we bestellen, ze hebben het gehaald. TOPPIE geweldig. En net een A500 op de kop getikt ook nog.

      Comment


        #34
        Originally posted by Snowwie View Post
        Waar kunnen we bestellen, ze hebben het gehaald. TOPPIE geweldig. En net een A500 op de kop getikt ook nog.
        bestellen.. ik snap de vraag niet helemaal geloof ik. De campagne kun je ondersteunen door een pledge te doen.. zo bestel je dan een case.

        Comment


          #35
          Originally posted by Snowwie View Post
          Waar kunnen we bestellen, ze hebben het gehaald. TOPPIE geweldig. En net een A500 op de kop getikt ook nog.
          Nog één uur om te bestellen, daarna (voorlopig) niet meer te verkrijgen...
          Last edited by PRS; 31-05-2018, 08:00. Reason: Added quote

          Comment


            #36
            Originally posted by PRS View Post

            Nog één uur om te bestellen, daarna (voorlopig) niet meer te verkrijgen...
            Jawel - het is inmiddels een InDemand project, dus je kunt blijven bestellen!
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #37
              Originally posted by Infant View Post

              Jawel - het is inmiddels een InDemand project, dus je kunt blijven bestellen!
              Waar precies? Op de site van A1200.net?

              Comment


                #38
                Originally posted by Snowwie View Post

                Waar precies? Op de site van A1200.net?
                Gewoon op de Indiegogo. Kies een model en klik op "Get this perk".

                Click image for larger version

Name:	Hierzo.png
Views:	43
Size:	237.6 KB
ID:	17470
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #39
                  Waar kan ik de IndieGoGo Amiga 500 Nieuwe Behuizingen bestellen?
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #40
                    Originally posted by Ikilledher View Post
                    Waar kan ik de IndieGoGo Amiga 500 Nieuwe Behuizingen bestellen?
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      #41
                      Maar ... maar .... maar blijven bij een InDemand project de stretch goals ook gewoon bestaan? Oftewel zitten we nog maar $8000 af van een nieuwe tank muis voor bij mijn bestelde A500 case?????

                      Comment


                        #42
                        Zoals jullie al hebben waargenomen, hebben we op de laatste dag (notabene op Amiga Day) het doel van $155.000 weten te behalen.. dus de case gaat er komen en die mensen die meegedaan hebben, krijgen deze dan thuisgestuurd.

                        Bij IndieGogo is het zo, dat wanneer een project zijn doel wist te behalen in de de daarvoor gestelde tijd, het als een "levensvatbaar" project te betrachten is en er dus vraag naar is.. of zoals men in het Engelse zegt "in demand"... IndieGoGo geeft je dan de optie om het project te laten doorlopen voor late beslissers, zolderkamer lange termijn denkers en winterslaap ontwakenden zodat ook deze groep mensen dan toch nog mee kan doen.. en dat hebben we gedaan. Binnen de tijd hebben we ruim $172.000 weten op te halen.. en nu staat de teller reeds op bijna $184.000..

                        We laten het lopen hopende dat we in deze maand de $189.000 weten te halen, want dan krijgt elke backer er ook een bijpassende tankmuis behuizing (met knoppen en schroeven) bij.. wellicht ook de kabel in de bijpassende kleur en iets langer dan het origineel.. maar daar zijn we nog aan het kijken of dat gaat lukken binnen het budget.. in ieder geval de behuizing met knoppen.

                        Als iemand nog een 2e behuizing wil, kan dat via een link die ik je kan toesturen zodat je geen extra portokosten voor je kiezen krijgt.. stuur me maar een bericht hier of via de A1200NET Facebook pagina.. en anders via IndieGoGo in de comments.

                        Last edited by Megatron; 03-06-2018, 00:06.

                        Comment


                          #43
                          Originally posted by Infant View Post

                          Gewoon op de Indiegogo. Kies een model en klik op "Get this perk".

                          Click image for larger version

Name:	Hierzo.png
Views:	43
Size:	237.6 KB
ID:	17470
                          Ja, maar die kun je alleen maar bestellen met een creditcard. En laat ik die nu net niet hebben.

                          Even een iDeal optie toevoegen, ho maar.

                          Comment


                            #44
                            Originally posted by Snowwie View Post
                            Ja, maar die kun je alleen maar bestellen met een creditcard. En laat ik die nu net niet hebben.

                            Even een iDeal optie toevoegen, ho maar.
                            Neem een bankrekening bij Bunq (app op iPhone en Android). Krijg je een debit MasterCard bij, naast een Maestro pas.
                            It's a wonder tall trees ain't layin' down

                            Comment


                              #45
                              Originally posted by Snowwie View Post
                              Ja, maar die kun je alleen maar bestellen met een creditcard. En laat ik die nu net niet hebben.

                              Even een iDeal optie toevoegen, ho maar.
                              Geen zorgen..

                              Joshua5 heeft speciaal voor de laatkomers, twijfelaars, anti-crowdfundamentalisten een "care pack" gekocht.. zodra ze er zijn.. koop je die bij Marvin.. zal wellicht een paar euro meer kosten ivm dubbele kosten transport, maar dan heb jij wel je case.. komt dus goed!

                              Comment

                              Working...
                              X