Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apple PPC ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Apple PPC ?

    Heren van de bar,

    Misschien kunnen jullie mij vertellen wat de vereisten van een Apple G4 of G5 zijn om b.v. OS 3.9 te kunnen draaien.
    Kortom, wat heb ik aan specs nodig om een Apple in te zetten voor het draaien van Amiga spulletjes.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    http://eab.abime.net/showthread.php?t=81150

    Met een oude versie van FS-UAE moet het lukken, de nieuwere versies ondersteunen enkel Intel Macs. Hoe het zit met snelheid e.d. zou ik niet weten...

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      ik denk dat deze meneer native bedoelt. dus geen emulatie. maar dat mag hij zelf nog even toelichten :)

      in elk geval gaat os3.x native niet lukken, er is wel een vroege os4 versie die op een mac mini kan worden geinstalleerd. os4.1 kan gewoonweg niet.

    • McVenco
      McVenco commented
      Editing a comment
      Ah, op die fiets. Ja, dan is het antwoord inderdaad vrij eenvoudig: "Dat kan niet." :-)

    #3
    Je hebt ook nog Morphos, waarvan ik nog steeds niet weet wat ik er nou van moet vinden...
    Draait wel op PPC

    Comment


    • McVenco
      McVenco commented
      Editing a comment
      MorphOS is een net-niet Amiga OS dat veel te duur is voor wat je ermee kunt. Neem dan gewoon een *nux/*nix distro voor G4/G5 - kost niks en je kunt er 10 keer zoveel mee.

    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      ja, helemaal eens.

    • GEL
      GEL commented
      Editing a comment
      Haha, ja ik neig ook die kant op...

    #4
    Dank, dat project gaat dus ook de deur uit. Geen ppc voor mij
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      da's jammer.. ook geen nieuwe phase 5 ppc kaart?

      *runs*

    #5
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    Comment

    Working...
    X