Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor auto rijdt de AC'er?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buzzfuzz
    replied
    Originally posted by Infant View Post
    Ik heb tegenwoordig 2 Polo’s!
    Dan had je beter een ID3 of 4 kunnen nemen, dá's wat makkelijker om boodschappen te doen.
    Dat gele raspaardje zou best wat zuipen en met deze prijzen .....

    Leave a comment:


  • LuzUo
    replied
    Originally posted by Infant View Post
    Ik heb tegenwoordig 2 Polo’s!
    Ik had niet anders van je verwacht .. zonder polo word je op de tannisclub ook niet toegelaten

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Ik heb tegenwoordig 2 Polo’s!

    Leave a comment:


  • Buzzfuzz
    replied
    Originally posted by Megatron View Post
    Ik heb... ongeveer.. iets nieuwer.. maar close!

    Click image for larger version

Name:	3f4836000c4c75a8a31c159f00c3e242--olive-green-olives.jpg
Views:	188
Size:	72.6 KB
ID:	28354
    Lekker joh, Porsche motor achterin, leuke 'sleeper'

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Ik heb... ongeveer.. iets nieuwer.. maar close!

    Click image for larger version

Name:	3f4836000c4c75a8a31c159f00c3e242--olive-green-olives.jpg
Views:	188
Size:	72.6 KB
ID:	28354

    Leave a comment:


  • Ikilledher
    replied
    Click image for larger version

Name:	http-cdn-cnn-com-cnnnext-dam-assets-170629161136-otsaw-o-r3-1-1.jpg
Views:	205
Size:	51.5 KB
ID:	28232
    ?

    Leave a comment:


  • Buzzfuzz
    replied
    Originally posted by Infant View Post

    Taycan ja? Leuke auto idd. Veel meer auto dan al die Tesla's, IMHO.
    Ja, veel Tesla eigenaren klagen over het plastic dat aan alle kanten kraakt en beweegt.
    Maar het ergste is de remmen, het knalt met de lichtsnelheid weg, maar remmen is net of je moet gaan denken ga ik het halen, terwijl je al vol op het pedaal drukt!
    En dat vind ik toch wel gevaarlijk, je mag voor de prijs toch wel verwachten dat het een anker uit gooit en stil staat, maar het is eerder alsof je drukt en er gebeurt weinig, nog dieper, nog steeds weinig, maximaal, oh kut!!!!

    Overigens remt mijn Citan nog 2 keer sneller dan een Tesla Plaid, zelfs met al dat gewicht en dan druk ik nog geen eens is maximaal waarbij de alarm lichten aan gaan!

    En het is een dweil!
    Door een bocht, veel te veel overstuur!
    Dus je moet van de power af en rukken aan je stuur (ga dat maar met de yoke in een plaid proberen!!) en dan hopen dat je niet in de vangrail ligt of in een sloot of greppel.

    De Taycan, BAM en stil staan.
    Bochten door, oh de achterkant breekt uit, beetje onderstuur, druk op de power en de glij vasthouden en dooorrrr!
    En de kwaliteit is zoveel meer.

    Zelfs de Audi E-Tron GT is nog vele malen beter dan een Tesla.

    Ja leuk dat je wat sneller weg bent bij een stoplicht, maar als de volgende rood wordt en je knalt in een vuilnis vrachtwagen, dan zou je toch wel wensen dat je de Porsche of de Audi had genomen.
    Overigens zijn er ook mooie electrische super cars hoor,

    https://www.youtube.com/watch?v=ZfnFL-wp-dg

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by Buzzfuzz View Post

    Mercedes Citan 108 CDI, dat loopt wel, waren het dat de versnellingskabel 4 keer gebroken is :(
    Ja bedrijfsauto, maar gezien de prijzen van benzine en diesel, ben ik blij dat de baas betaald

    Overigens als ik de hoofdprijs win zou ik sowieso elektrisch gaan, Porsche Taycan
    Taycan ja? Leuke auto idd. Veel meer auto dan al die Tesla's, IMHO.

    Leave a comment:


  • Buzzfuzz
    replied
    Originally posted by Infant View Post
    Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe het nu met Buzzfuzz is en in wat voor auto hij rondrijdt?
    Mercedes Citan 108 CDI, dat loopt wel, waren het dat de versnellingskabel 4 keer gebroken is :(
    Ja bedrijfsauto, maar gezien de prijzen van benzine en diesel, ben ik blij dat de baas betaald

    Overigens als ik de hoofdprijs win zou ik sowieso elektrisch gaan, Porsche Taycan

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Oja, update van mijn kant:

    Click image for larger version

Name:	IMG_2023 2.jpg
Views:	326
Size:	1.66 MB
ID:	27534

    Leave a comment:


  • Infant
    commented on 's reply
    Good busy!

  • Infant
    replied
    Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe het nu met Buzzfuzz is en in wat voor auto hij rondrijdt?

    Leave a comment:


  • rvo
    replied
    ik zeg: goed bezig! en als je leuke filmpjes hebt, deel ze aub :)

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Infant Die is nog steeds hetzelfde, nog steeds die ouwe blauwe opgevoerde Renault 19 16v die in de garage staat

    Maar wel een hoop aan gedaan dit jaar, zoals:
    Alle interieur verlichting en controle lampjes weer werkend gemaakt.
    Centrale Vergrendeling weer goed werkend gemaakt door slot mechanisme schoon te maken en opnieuw te smeren(ging niet meer goed open/dicht met afstandsbediening).
    Tevens ook maar Raam mechanismes preventief gesmeerd (Als je het dan toch los hebt..)
    Knopje voor elektrische spiegelverstelling vervangen was na 28 jaar zo gecorrodeerd van binnen dat ie amper nog werkte.
    Achterschokbrekers vervangen (Bilstein B4)
    Doordat ik die ging vervangen (enige wat nog nooit los was geweest) kwam ik een mega plek met roest en rot tegen op de wielkast rechts achter.
    Dat was wel even een pittige tegenvaller, was echt goed krokant en tot op 2 cm genaderd van schokbreker montagepunt.
    Is nu inmiddels ook opgelost dus de 19 is weer wat vers metaal rijker, er zat ook een roest bobbeltje onder de lak op wielrand links achter ook meteen mee laten pakken.
    En nog zo een paar dingen maar preventief mee laten nemen.

    Als laatste 4 nieuwe injectoren er in gezet, had Bosch 803 type injectoren maar die zijn 4.8 Ohm mijn ECU verwacht 2.4 Ohm, daardoor ging hij heel er schommelen met de toeren als je terug kwam naar stationair toerental en dat was ik meer dan zat.

    Dus nu zitten er 4 gloednieuwe Bosch 802 injectoren in en uiteraard ook opnieuw moeten mappen dus dat probleem is ook verholpen eindelijk loopt hij weer snaar strak.
    Ik ging er alleen voor om van dat geschommel af te zijn maar heb er zoveel meer voor terug gekregen.
    Ding loopt zoveel harder nu echt een wereld van verschil en hij was al niet langzaam (0-100 km/h was 5.89 sec), nu zal de 0-100 tijd er niet veel op vooruit gaan (iets met wielspin).
    Maar de 100-200 Km/h tijd zijn secondes vanaf (was 17.83 sec), hij pakt veel eerder op, bij doorschakelen is de 'wacht stand' (turbo lag) weg, was meer injector lag achteraf gezien.
    Ook tussen 6000 en 7000 RPM blijft hij nu gewoon snoeihard doortrekken waar hij eerst begon af te vallen.
    Alsof je in plaats van een 040/25 er een 060 in hebt gestopt zo voelt het verschil zoals hij nu rijdt.
    Na de Winter maar weer eens run doen voor de acceleratie tijden en ook weer keer opnieuw op de bank voor een vermogens meting.

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    MrZ hoe is het eigenlijk met jouw wagenpark? Update?

    Leave a comment:

Working...
X