Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor auto rijdt de AC'er?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Originally posted by Infant View Post
    Oh, als toch iedereen een update plaatst. Dit is mijn 'ride' sinds maart 2020 - net als de auto van Buzzfuzz een echte Duitse krachtpatser en niet stuk te krijgen:

    Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2020-08-17 at 12.26.29.png
Views:	507
Size:	865.9 KB
ID:	25195
    Ah heerlijk, een W126, dat is tenminste stiller dan een bibliotheek!
    Is dat dan de rede waarom je het gele raspaardje hebt verkocht ?

    Comment


      #32
      In Maart ook een w201 er bijgenomen. Nu over dat niet kapot te krijgen ... ik heb hem 500€ betaald en hij was ook niet kapot - als in “hij reed” - maar ben wel al 2000€ verder aan onderdelen die ik gelukkig zelf kan steken. Verder nog steeds de Volvo 740, heeft nog maar 520.000 km op de teller dus waarom zou ik hel wegdoen ?
      Attached Files

      Comment


        #33
        Originally posted by SimonV View Post
        In Maart ook een w201 er bijgenomen. Nu over dat niet kapot te krijgen ... ik heb hem 500€ betaald en hij was ook niet kapot - als in “hij reed” - maar ben wel al 2000€ verder aan onderdelen die ik gelukkig zelf kan steken. Verder nog steeds de Volvo 740, heeft nog maar 520.000 km op de teller dus waarom zou ik hel wegdoen ?
        Lol, dus de auto was 500 en je hebt er al 2000 aan verspijkert
        Was het dan niet handiger om een 2de te zoeken, die iets beter is en dan deze als donor gebruiken ?

        Comment


          #34
          Originally posted by Buzzfuzz View Post

          Lol, dus de auto was 500 en je hebt er al 2000 aan verspijkert
          Was het dan niet handiger om een 2de te zoeken, die iets beter is en dan deze als donor gebruiken ?
          Waar ken ik dat toch van, iets kopen voor weinig en er dan heel veel geld in stoppen... oh ja, Amiga's



          Qua auto's; Zelf rij ik Toyota's... meestal een Avensis van 2006, soms een Aygo van 2008. Fijne, betrouwbare auto's!
          Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

          Comment


            #35
            Originally posted by Buzzfuzz View Post

            Lol, dus de auto was 500 en je hebt er al 2000 aan verspijkert
            Was het dan niet handiger om een 2de te zoeken, die iets beter is en dan deze als donor gebruiken ?
            Ik heb nu voor 2500 een w201 waar zo goed als elk onderdeel aan vervangen is dat na 30 jaar aan vervanging toe is. Min of meer elk stuk rubber aan de ophanging, alles van de remmen op de voorste remklauwen na, elke vloeistof vernieuwd, injectie gereviseerd en ga zo maar verder. Koop ik morgen een exemplaar van 2500€ dan is de kans klein dat de verkoper dit soort onderhoud heeft gedaan en ben ik binnen de kortste keren ook weer 1000€ of meer verder. Voor 500€ was de basis goed om er aan te beginnen, kan weer een aantal jaren verder zonder problemen.

            Comment


              #36
              Originally posted by VosCoBoss View Post

              Waar ken ik dat toch van, iets kopen voor weinig en er dan heel veel geld in stoppen... oh ja, Amiga's



              Qua auto's; Zelf rij ik Toyota's... meestal een Avensis van 2006, soms een Aygo van 2008. Fijne, betrouwbare auto's!
              Nog een overeenkomst: ruimtegebrek. Al ben je met auto’s wel heel snel door de beschikbare garageruimte.

              Het meest rij ik in een Clio RS-line (2020), verder een MGB (1977) en Corvette C3 (1981)


              Comment


                #37
                Originally posted by SimonV View Post

                Ik heb nu voor 2500 een w201 waar zo goed als elk onderdeel aan vervangen is dat na 30 jaar aan vervanging toe is. Min of meer elk stuk rubber aan de ophanging, alles van de remmen op de voorste remklauwen na, elke vloeistof vernieuwd, injectie gereviseerd en ga zo maar verder. Koop ik morgen een exemplaar van 2500€ dan is de kans klein dat de verkoper dit soort onderhoud heeft gedaan en ben ik binnen de kortste keren ook weer 1000€ of meer verder. Voor 500€ was de basis goed om er aan te beginnen, kan weer een aantal jaren verder zonder problemen.
                Groot gelijk, zo weet je precies wat je hebt!
                Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                Comment


                  #38
                  Originally posted by SimonV View Post

                  Ik heb nu voor 2500 een w201 waar zo goed als elk onderdeel aan vervangen is dat na 30 jaar aan vervanging toe is. Min of meer elk stuk rubber aan de ophanging, alles van de remmen op de voorste remklauwen na, elke vloeistof vernieuwd, injectie gereviseerd en ga zo maar verder. Koop ik morgen een exemplaar van 2500€ dan is de kans klein dat de verkoper dit soort onderhoud heeft gedaan en ben ik binnen de kortste keren ook weer 1000€ of meer verder. Voor 500€ was de basis goed om er aan te beginnen, kan weer een aantal jaren verder zonder problemen.
                  Ja dat wel, dan weet je in ieder geval dat ie goed is.
                  Maar dan heb je aardig wat uurtjes er in zitten

                  Comment


                    #39
                    Hier n foto waarop een deel van m’n “hobbyauto” te zien is. Wie kan raden wat het is? 😁




                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #40
                      Originally posted by Rishca View Post
                      Hier n foto waarop een deel van m’n “hobbyauto” te zien is. Wie kan raden wat het is? 😁




                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Bij BBS velgen denk ik aan een Golf III GTI/VR6 of IV GTI, alleen dat klopt niet met de deur naad, die is recht bij zowel de III als IV

                      Dus als ik een gok mag doen, gezien de motorkap en de deurnaad die afbuigt naar achteren, dan zou ik zeggen Honda Civic VI EK4 of Integra Type R DC2

                      Comment


                        #41
                        Originally posted by Rishca View Post
                        Hier n foto waarop een deel van m’n “hobbyauto” te zien is. Wie kan raden wat het is? 😁




                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Ik denk dat het een Opel Calibra is :-)
                        => Commodore A600HD/40 <=
                        3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

                        Comment


                          #42
                          Originally posted by CrazyBob View Post

                          Ik denk dat het een Opel Calibra is :-)
                          Yess! Goed geraden 👍😁





                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                            #43
                            Originally posted by Rishca View Post

                            Yess! Goed geraden 👍😁





                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Gaaf!
                            Okay, details, wat ligt er onder de kap ?

                            Comment


                              #44
                              Wow Calibra die zie je niet veel meer, en idd wat ligt er onder de kap en heeft ie leuke modificaties ?
                              [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                              Comment


                                #45
                                Originally posted by MrZ View Post
                                Wow Calibra die zie je niet veel meer, en idd wat ligt er onder de kap en heeft ie leuke modificaties ?
                                Helaas ik zie ze idd ook bijna nooit meer rijden, zit wel in een whatsapp groep met ongeveer 40 eigenaren/liefhebbers. Maar een meeting zit er helaas voorlopig niet in met de huidige situatie in ins land.

                                Onder de motorkap


                                Het is een automaat, en verder alle opties die destijds te krijgen waren, beige crème leder bekleding, elec schuifdak, airco etc.

                                Ook enkele mods en verbeteringen.
                                Maar ook nog dingen die ik wil veranderen.


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X