Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor auto rijdt de AC'er?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16


    ?
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #17
      Originally posted by Ikilledher View Post


      ?
      Dit moet haast Orlingo wel zijn. Deze foto is gemaakt toen hij naar de huisarts ging vanwege die bobbel.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #18
        Nog steeds ... al ben ik op de terugweg van het museum in Helmond wel mijn tweede versnelling verloren. Bezig nieuwe bak te steken, kan al eens gebeuren na een half miljoen kilometer.

        Comment


          #19
          Valt me tegen van Volvo
          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            #20
            Originally posted by SimonV View Post
            Nog steeds ... al ben ik op de terugweg van het museum in Helmond wel mijn tweede versnelling verloren. Bezig nieuwe bak te steken, kan al eens gebeuren na een half miljoen kilometer.
            Typisch. Helmond, he.
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #21
              Er is inderdaad een heftige handel hier in Helmond voor 2e versnellingen. Ik heb die van mij verstopt.

              Comment


                #22
                Originally posted by Infant View Post

                Dit moet haast Orlingo wel zijn. Deze foto is gemaakt toen hij naar de huisarts ging vanwege die bobbel.
                Dit is inderdaad mijn auto ja. Hoe komen jullie aan die foto? Ik mag daar altijd parkeren van de arts hoor.

                Comment


                  #23
                  Click image for larger version

Name:	IMG_0230.jpg
Views:	295
Size:	239.9 KB
ID:	25124

                  ?
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #24
                    Vooruit dan, ik zal weer eens een update geven:
                    Mercedes Citan Tourer en ja het is best wel snel voor zo'n klein bestellertje

                    Comment


                      #25
                      Originally posted by Buzzfuzz View Post
                      Vooruit dan, ik zal weer eens een update geven:
                      Mercedes Citan Tourer en ja het is best wel snel voor zo'n klein bestellertje
                      Toe maar. Moving up in the world?
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment


                        #26
                        Originally posted by Infant View Post

                        Toe maar. Moving up in the world?
                        Ja, net voor de corona shitstorm een nieuwe baan begonnen, zit er al weer een jaar en contract wordt verlengd.
                        Beter salaris, betere werktijden en niet al te zwaar.

                        Maar heb maar geen illusies, want het is eigenlijk een Reanult Kangoo!
                        In Mercedes termen: Wel met de souplesse van Mercedes!

                        Comment


                          #27
                          Originally posted by Buzzfuzz View Post
                          In Mercedes termen: Wel met de souplesse van Mercedes!
                          En je mag naar de Mercedes dealer voor onderhoud in plaats van Renault, dat is ook wat waard!

                          Hier sinds een jaar in een 2015 Golf GTE nadat de Volvo V70 AWD helemaal uit elkaar viel.
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Originally posted by mousehouse View Post
                            En je mag naar de Mercedes dealer voor onderhoud in plaats van Renault, dat is ook wat waard!

                            Hier sinds een jaar in een 2015 Golf GTE nadat de Volvo V70 AWD helemaal uit elkaar viel.
                            Ja fantastisch!
                            1ste service beurt gehad en geen ruitenwissers vervangen, 10000 km verder versnellingskabel gebroken en oh ja, bij 60000 mag je de remblokken laten vervangen ....

                            Comment


                              #29
                              Ik heb deze sinds 2018.

                              Comment


                                #30
                                Oh, als toch iedereen een update plaatst. Dit is mijn 'ride' sinds maart 2020 - net als de auto van Buzzfuzz een echte Duitse krachtpatser en niet stuk te krijgen:

                                Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2020-08-17 at 12.26.29.png
Views:	507
Size:	865.9 KB
ID:	25195
                                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                                Comment

                                Working...
                                X