Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor auto rijdt de AC'er?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Wat voor auto rijdt de AC'er?

    Ooit, in een ver en duister verleden was er al eens zo'n draadje. Dat was elders, dit is hier. Bovendien is er veel tijd verstreken sindsdien. Dus: (in) wat voor auto rijdt de Amigascener Amiga Café stamgast?

    Zelf heb ik net een 'nieuwe' Audi gekocht. Lekker voor de wintersport. Ik haal hem morgenochtend op bij de dealer - hier is alvast een foto:

    Click image for larger version  Name:	audi.jpg Views:	1 Size:	51.6 KB ID:	16648
    Leer, automaat... lekker luxe dus! Bovendien is de auto uit het mooie jaar 1998; toen Petro Tyschtschenko nog op de "Computer '98" een mooi verhaal aan het vertellen was over "de toekomst van de Amiga".
    Last edited by Infant; 29-07-2022, 12:53.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Ruime auto, en niet alleen voor de wintersport. Je bedoelt zo'n topic ? http://www.amigascene.nl/modules/new...er=ASC&start=0

    Ik rij nog in dezelfde auto, Chrysler PT Cruiser, hij is niet nodig voor werkverkeer, dus de km's lopen niet erg snel op.
    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


      #3
      nee, nee. Infant bedoelt denk ik deze thread: https://amiga.cafe/forum/main-forum/...miga-caf%C3%A9

      Comment


        #4
        Originally posted by rvo View Post
        nee, nee. Infant bedoelt denk ik deze thread: https://amiga.cafe/forum/main-forum/...miga-caf%C3%A9
        Die hier was slechts een marginaal succes. Die in de blauwe oase was een groter feest. Daarom nu een herkansing!
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          ok, ik begrijp :)

        #5
        Vorige week vrijdag opgehaald :) Lease uiteraard..

        Comment


          #6
          Nissan Qashqai model 2012. Nu 5 jaar oud. Fijne wagen, 1.6DCI, 130pk en een zogenaamd goed voor het milieu auto (<120 g/km). Zover ik weet hebben Nissan & Renault ook wat te verbergen hadden kwa diesel emissies, net als de VW groep. Hij verbruikt in de praktijk 6.0l / 100km bij korte en lange ritten gecombineerd (tanken / kilometers). Op de interne teller 5.5l / 100km... Ach een 10% foutmarge is in 2012 toch niet vreemd

          Comment


            #7
            Ik ben weer voor een BMW gegaan.. beetje meer ruimte ook.. 6 cylinder.. en dan in een limited edition is het ook nog eens heel bijzonder ook!

            Lijkt op deze hier...

            Click image for larger version

Name:	BMW Edition  1999.JPG
Views:	514
Size:	44.5 KB
ID:	16663

            Comment


              #8
              Originally posted by Riempie View Post
              Vorige week vrijdag opgehaald :) Lease uiteraard..
              Bij deze foto...

              Click image for larger version

Name:	image_2316.jpg
Views:	518
Size:	301.4 KB
ID:	16665

              Verwachte ik dit... eigenlijk..

              Click image for larger version

Name:	Hovercraft-Miami-Gear-Patrol-Feature.jpg
Views:	526
Size:	55.0 KB
ID:	16666

              Comment


                #9
                Op moment *eventjes* in de garage voor wat onderhoud...

                Comment


                • Megatron
                  Megatron commented
                  Editing a comment
                  Dat is een grote garage...

                #10
                Dit is mijn droom-auto ...

                Comment


                  #11
                  Originally posted by Berry View Post
                  Op moment *eventjes* in de garage voor wat onderhoud...

                  in zo'n auto rij ik regelmatig met iemand mee, mensen kijken toch even om met dit ding :)
                  Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                  Comment


                    #12
                    Nog steeds de blauwe turbo reno
                    Na dit seizoen toch maar eens een auto erbij kopen, ben het wel zat in de winter geen auto te hebben








                    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                    Comment


                      #13
                      Originally posted by MrZ View Post
                      Nog steeds de blauwe turbo reno
                      Na dit seizoen toch maar eens een auto erbij kopen, ben het wel zat in de winter geen auto te hebben
                      Leuk. Deze heb ik eerder gezien.

                      Waarom rijdt deze Renault eigenlijk niet in de winter? Verbod van de seizoenpolitie? Verwarming kapot? Auto kwijt wegens metershoge sneeuwval?
                      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        ik denk iets met koudegevoelige motoronderdelen dan wel zout- en pekelbende.

                      • MrZ
                        MrZ commented
                        Editing a comment
                        RVO mag door voor de kleuren TV,
                        Ik wil het beestje niet meer door de pekel jagen, dan zijn ook meteen al mijn mooie gepolijste onderdelen onder de motorkap meteen dof.
                        Is nu echt hobby geworden en bovendien onderdelen zijn echt lastig aan het worden.
                        Verwarming doet het overigens prima niks mis mee na 25 jaar :)

                      • Ikilledher
                        Ikilledher commented
                        Editing a comment
                        Weer iets geleerd over het weren van verwering van niet-weerbestendige waar door het weer! \o/

                      #14
                      Ik rij met deze VW Transporter T5gp (uit 2014) rond:


                      Valt ook nogal op. Er rijdt, voor zover ik weet, maar 1 T5 rond zoals deze. Als je er zo 1 ziet rijden, is het een T6.

                      Comment


                        #15
                        Ontzettend gave bak die VW Transporter!!!

                        Comment

                        Working...
                        X