Announcement

Collapse
No announcement yet.

En de prijs voor de meest gele Amiga van 2018 gaat naar ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    En de prijs voor de meest gele Amiga van 2018 gaat naar ...

    https://link.marktplaats.nl/m1255483734

    #2
    Om in Te Lijsten =D

    Comment


      #3
      Ik denk dat die foto gephotoshopd is ... zo geel kan niet

      Comment


        #4
        Ik dacht eerst dat er zo een anti-uv kap overzat in doorzichtig geel plastic ... niet dus.

        Comment


          #5
          Heeft dat ding 30 jaar in de zon gestaan bij een ketting rokende sigaren paffer of zo ?
          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            #6
            Ik zou bijna denken dat je er ervaring mee hebt om op deze manier je amiga bij te kleuren MrZ ?

            Comment


              #7
              Dit is een prima bewijsstuk voor de zaak die advocaat Ficq aanspant tegen de rokerslobby. Maar wat een ontzettende gore machine.
              Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

              Comment


                #8
                Originally posted by LuzUo View Post
                Ik zou bijna denken dat je er ervaring mee hebt om op deze manier je amiga bij te kleuren MrZ ?
                Niet alles gelijk verklappen hé
                [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                Comment


                  #9
                  Is dit een jaarlijkse wedstrijd, ja? Mooi, dan kan ik mij vast voorbereiden op de competitie van 2019!
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment

                  Working...
                  X