Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even een frustratie lozen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Commondore lijkt een veel voorkomende... echt bijzonder dat soort fouten, het is niet zo dat Commondore een woord is of zo. Misschien vertaalt het vanuit het Engels naar "gemeenschappelijke deur" of zo????

    https://www.marktplaats.nl/a/compute...reviousPage=lr
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    Comment


      #92
      Originally posted by VosCoBoss View Post
      ...het is niet zo dat Commondore een woord is of zo ...
      Ik had het ook niet gedacht maar je kunt toch echt een Commondore kopen!
      Misschien leuk voor in het AmigaCafe?

      https://urbandictionary.store/produc...&defid=4083985

      Comment


        #93
        En een commedore...


        http://link.marktplaats.nl/m14723916...ontent=app_ios
        Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

        Comment


          #94
          Toch maar even controleren voordat je je advertentie online zet of niet soms ?

          https://www.marktplaats.nl/a/compute...reviousPage=lr

          Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

          Comment


            #95
            Originally posted by Benny View Post
            Toch maar even controleren voordat je je advertentie online zet of niet soms ?

            https://www.marktplaats.nl/a/compute...reviousPage=lr
            Die Gregor heeft de laatste tijd veel advertenties geplaatst, allemaal met spelfouten. Wel leuke spullen maar niet goedkoop.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

            Comment


              #96
              Hier een echte Atari commedor : https://www.marktplaats.nl/a/compute...lcomputer.html

              Comment


              • rvo
                rvo commented
                Editing a comment
                man man man.. om te huilen

              #97
              Originally posted by WHiZZi View Post
              Logisch toch :( ...je vind wat op zolder, je hebt er geen verstand van, maar er staat wel 'Commodore' op. Wat doe je dan? Je noemt het Atari pfff.
              Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

              Comment


                #98
                Zeer mooie Amiga... wel even een stuk uit de behuizing gesloopt om een Gotek passend te maken... laat dat zeer mooi dus maar weg...




                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                Comment


                  #99
                  Vooral nog ff je kop doorlezen voordat je hem plaatst met je 'Commondore'

                  https://www.marktplaats.nl/a/compute...reviousPage=lr
                  Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                  Comment


                    Grappig al die foute aanduidingen. En zoals al eerder aangegeven kan het ook kansen bieden. Net een gewilde Roland midi module gekocht die net iets anders werd aangeduid tegen een nette prijs. Nu nog een midi interface voor de Amiga kopen en dan wat spellen spelen met midi ondersteuning.

                    Comment


                      Wat ik frustrerend vind op Marktplaats zijn de botte reacties van sommige verkopers. Dan bied je ergens op en dan krijg je terug: "Voor minder dan xx gaat het niet weg!". Wat is dat nou? Geen aanhef of andere toelichting erbij. En als je dat dan wilt, zet er dan bij dat je er een minimaal bedrag voor wilt hebben. Of als je dat niet als richtlijn wilt meegeven, wat ik kan begrijpen, doe dan wat vriendelijker. Ik denk dan, laat maar zitten. Eerst maar eens zien of iemand meer biedt.
                      Zo. Ook eens wat frustratie geloosd :). Voelt wel goed...

                      Comment


                        Herkenbaar ... wat ik zo mogelijk nog ergelijker vind is een advertentie waar geen richtprijs in wordt genoemd maar wel bij staat dat op belachelijke biedingen niet wordt gereageerd. En met belachelijke biedingen wordt dan eigenlijk vaak bedoeld "minder dan ik in mijn hoofd heb" ... nee das lekker!

                        Comment


                          Originally posted by Tyball View Post
                          Wat ik frustrerend vind op Marktplaats zijn de botte reacties van sommige verkopers. Dan bied je ergens op en dan krijg je terug: "Voor minder dan xx gaat het niet weg!". Wat is dat nou? Geen aanhef of andere toelichting erbij. En als je dat dan wilt, zet er dan bij dat je er een minimaal bedrag voor wilt hebben. Of als je dat niet als richtlijn wilt meegeven, wat ik kan begrijpen, doe dan wat vriendelijker. Ik denk dan, laat maar zitten. Eerst maar eens zien of iemand meer biedt.
                          Zo. Ook eens wat frustratie geloosd :). Voelt wel goed...
                          Viel me ook erg op, vertrouw nog alleen de mensen waarmee ik regelmatig handelt op MP. Je kan altijd reageren op bekende handelaren waarmee je onderling een mooie prijs kan verwezenlijken. Zie de laatste tijd veel troep voorbij komen op MP waarvan ze een hoofdprijs willen hebben. Zal het leuker vinden als we op deze forum onze mooie AMIGA spullen verkopen/ruilen. Heb leuke ervaringen ermee gehad zoals de Blizzard 1230 IV waarmee ik nog steeds blij mee bent.
                          Last edited by AMIGA JOHAN; 21-04-2020, 11:06.
                          [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                          A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                          [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                          [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                          C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                          [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                          [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                          AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                          [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                          Comment


                            Originally posted by LuzUo View Post
                            ... nee das lekker!
                            Klopt!



                            AMIGA JOHAN Ik vind het soms juist leuk om nieuwe "gelijkgestemden" tegen te komen en daar iets van te kunnen kopen of aan te kunnen verkopen.

                            Comment


                              Originally posted by Tyball View Post

                              AMIGA JOHAN Ik vind het soms juist leuk om nieuwe "gelijkgestemden" tegen te komen en daar iets van te kunnen kopen of aan te kunnen verkopen.
                              Hoe meer gelijkgestemden des te mooier vooral als het op dit forum is. Lekker vertrouwd en we helpen onze AMIGA’s.

                              [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                              A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                              [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                              [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                              C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                              [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                              [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                              AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                              [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X