Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even een frustratie lozen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Paulthetall Doei Paul.

    Comment


      #77
      Originally posted by Havoc View Post
      Zie hier mensen. De redder van het menselijk ras.

      Ik heb nooit zaken met je gedaan. En dat zal ook waarschijnlijk niet gebeuren. Echter mensen die zich genoodzaakt voelen om iets tot in de kleinste details te verdedigen zijn meestal of aan het verzinnen of hun verkeerde acties aan het goedpraten.

      Ik ken je voor de rest niet maar bij mij zou je met dit verhaal meteen al op de zwarte lijst komen.
      Ik lees: " Ik ken je niet, heb je nooit ontmoet of weet wie je bent ... maar ik heb wel een oordeel" ... mag hoor.. maar pfff wat een negativiteit allemaal zeg ... does lief ofzo

      Ik heb in deze flamewar tot nu toe bijzonder weinig bewijs gezien voor alle beschuldigingen richting Paulthetall ... is echt niet zo dat ik em heilig verklaar .. maar mag van mij allemaal wel wat minder heftig ...

      Comment


        #78
        Ieder zijn mening.

        Comment


        • LuzUo
          LuzUo commented
          Editing a comment
          Correct

        #79
        LuzUo ik wil wel lief doen, maar het voelt niet goed als ik wat gratis weg geef dat het daarna op marktplaats komt te staan.

        Comment


        • Magic
          Magic commented
          Editing a comment
          oh jee wat heb je weggegeven?

        • tsb
          tsb commented
          Editing a comment
          Doos vol cd-rom's

        #80
        https://www.marktplaats.nl/a/compute...reviousPage=lr

        Comment


        • Havoc
          Havoc commented
          Editing a comment
          De frustratie is dat ze Commodore verkeerd heeft geschreven? Kan ik me ineens veel beter voorstellen hoe men op jouw grammatica reageert. 😂😂

        #81
        Paulthetall heeft mij benaderd, en aangeboden om ze terug te sturen tegen de
        ​​​​helft van de verzendkosten. aangegeven dat ik ze niet terug hoef. Case closed wat mij betreft.
        Last edited by tsb; 20-10-2019, 13:24.

        Comment


          #82
          Originally posted by Paulthetall View Post
          Sjonge jonge wat een afgekraak hier, en allemaal vooroordelen en geroddel.... <snip.. te veel>
          Nou Paul... Jij hebt het onlangs behoorlijk verkloot voor jezelf.. hoe?.. laat mij je helpen je geheugen op te frissen.. het heeft te maken met die faal actie op Marktplaats.. het betrof een nalatenschap die een vriend van de overledene wou verkopen om daarmee de weduwe te helpen om haar schulden af te lossen zodat ze het leven met haar kinderen weer kon oppakken.

          En voordat je weer roept dat het leugens en roddels zijn, feit is dat de gehele communicatie hierover is gelekt (leuke proza!) en daaruit blijkt heel duidelijk dat jij als kenner (want dat ben je echt wel) dacht hardware met een geschatte waarde van EUR 30.000 (of meer.. kom er zo op terug) voor een duizend of twee dacht in te kopen en dat over de rug van de weduwe zoals duidelijk te lezen is en alwetende dat ze het geld hard nodig heeft.

          Kom ajb niet aanzeulen met het excuses "ik had geen foto's" of "ik had echt wel meer geboden" want de lijst was heel compleet en er stonden spullen op die op zich al ver over de duizend euro waar zijn (ook gebruikt) en in die communicatie heb jij duidelijk aangegeven dat alles bij elkaar 1500 waard is, maar je zo gul was om 2000 ervan te maken (ik citeer) "ter ondersteuning van de vrouw"... Echt?... 2000 euro.. meerder Amiga 3000(T) en 4000 machines, 060 kaarten, heel veel nog nieuw.

          Het excuses "het zijn allemaal vooroordelen of geroddel" werkt dus niet zo goed meer... daarnaast ben jij Paul.. of Paul Bertelink.. of Retro Paul of welke accounts je ook allemaal hebt een nogal bonte hond.. ik verkeer ook wel eens op Marktplaat en je naam gaat rond daar en dan niet in de meest positieve zin van het woord..

          Gelukkig zijn er mensen in deze gemeenschap die de persoon hebben uitgelegd wat de daadwerkelijke waarde is en maar goed ook. Een van de verkopers die JIJ zwart maakt heeft de bewuste persoon vriend van de overledene geholpen om in contact te komen met echte verzamelaars. De schulden van de weduwe zijn betaald en de teller staat al verder boven de EUR 30K waarbij een deel naar een verzamelaar in de UK is gegaan (iemand die echt verzamelt en niet doorverkoopt)

          Voor de mensen die zich afvragen.. welke lijst dan? Zie aanhang.. de communicatie zweeft rond.. Facebook.. even zoeken en je kunt het nalezen.

          Fijne dag nog!

          Click image for larger version

Name:	image_3283.jpg
Views:	226
Size:	119.6 KB
ID:	22522
          Click image for larger version

Name:	image_3284.jpg
Views:	198
Size:	38.6 KB
ID:	22521



          Comment


            #83
            Originally posted by Megatron View Post

            Nou Paul... Jij hebt het onlangs behoorlijk verkloot voor jezelf.. hoe?.. laat mij je helpen je geheugen op te frissen.. het heeft te maken met die faal actie op Marktplaats.. het betrof een nalatenschap die een vriend van de overledene wou verkopen om daarmee de weduwe te helpen om haar schulden af te lossen zodat ze het leven met haar kinderen weer kon oppakken.

            En voordat je weer roept dat het leugens en roddels zijn, feit is dat de gehele communicatie hierover is gelekt (leuke proza!) en daaruit blijkt heel duidelijk dat jij als kenner (want dat ben je echt wel) dacht hardware met een geschatte waarde van EUR 30.000 (of meer.. kom er zo op terug) voor een duizend of twee dacht in te kopen en dat over de rug van de weduwe zoals duidelijk te lezen is en alwetende dat ze het geld hard nodig heeft.

            Kom ajb niet aanzeulen met het excuses "ik had geen foto's" of "ik had echt wel meer geboden" want de lijst was heel compleet en er stonden spullen op die op zich al ver over de duizend euro waar zijn (ook gebruikt) en in die communicatie heb jij duidelijk aangegeven dat alles bij elkaar 1500 waard is, maar je zo gul was om 2000 ervan te maken (ik citeer) "ter ondersteuning van de vrouw"... Echt?... 2000 euro.. meerder Amiga 3000(T) en 4000 machines, 060 kaarten, heel veel nog nieuw.

            Het excuses "het zijn allemaal vooroordelen of geroddel" werkt dus niet zo goed meer... daarnaast ben jij Paul.. of Paul Bertelink.. of Retro Paul of welke accounts je ook allemaal hebt een nogal bonte hond.. ik verkeer ook wel eens op Marktplaat en je naam gaat rond daar en dan niet in de meest positieve zin van het woord..

            Gelukkig zijn er mensen in deze gemeenschap die de persoon hebben uitgelegd wat de daadwerkelijke waarde is en maar goed ook. Een van de verkopers die JIJ zwart maakt heeft de bewuste persoon vriend van de overledene geholpen om in contact te komen met echte verzamelaars. De schulden van de weduwe zijn betaald en de teller staat al verder boven de EUR 30K waarbij een deel naar een verzamelaar in de UK is gegaan (iemand die echt verzamelt en niet doorverkoopt)

            Voor de mensen die zich afvragen.. welke lijst dan? Zie aanhang.. de communicatie zweeft rond.. Facebook.. even zoeken en je kunt het nalezen.

            Fijne dag nog!

            Als dit waar is dan komt de aap wel uit de mouw zeg...... ouch!!!


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Last edited by VosCoBoss; 20-10-2019, 17:10.
            Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

            Comment


              #84
              Daar ga ik niet eens ver op in. Iemand (man) komt bij mij of ik Amiga's wil kopen. Krijg een lijstje. Ik doe een bod geef aan dat het meer kan zijn als ik het kan zien, , dan komt er een verhaal van een weduwe, (ik heb vaker dit verhalen gehoord en toen opgelicht), want zat in de fase, of dit wel klopt en dit niet een oplichting is. Vraag telefoon nummer. Krijg nooit meer reactie. Dan komt deze man met dit eenzijdige verhaal + onwaarheden zoals over meerdere accounts boven water. Ik vind het erg. Ik heb het de man ook proberen uit te leggen. Maar ja die was boos, en deels terecht nu achteraf bleek dat dit een echte verkoop was, maar nogmaals zo ver is het dus nooit gekomen.

              1 ding weet ik wel en heb ik geleerd. Ik zet nooit meer "gezochte commodore" advertenties op marktplaats. Komt alleen ellende van (naast meerdere keren zelf opgelicht).
              Last edited by Paulthetall; 20-10-2019, 14:41.

              Comment


              • Havoc
                Havoc commented
                Editing a comment
                Ah. De narcist openbaart zich.

              #85
              Originally posted by Megatron View Post

              Nou Paul... Jij hebt het onlangs behoorlijk verkloot voor jezelf.. hoe?.. laat mij je helpen je geheugen op te frissen.. het heeft te maken met die faal actie op Marktplaats.. het betrof een nalatenschap die een vriend van de overledene wou verkopen om daarmee de weduwe te helpen om haar schulden af te lossen zodat ze het leven met haar kinderen weer kon oppakken.

              En voordat je weer roept dat het leugens en roddels zijn, feit is dat de gehele communicatie hierover is gelekt (leuke proza!) en daaruit blijkt heel duidelijk dat jij als kenner (want dat ben je echt wel) dacht hardware met een geschatte waarde van EUR 30.000 (of meer.. kom er zo op terug) voor een duizend of twee dacht in te kopen en dat over de rug van de weduwe zoals duidelijk te lezen is en alwetende dat ze het geld hard nodig heeft.

              Kom ajb niet aanzeulen met het excuses "ik had geen foto's" of "ik had echt wel meer geboden" want de lijst was heel compleet en er stonden spullen op die op zich al ver over de duizend euro waar zijn (ook gebruikt) en in die communicatie heb jij duidelijk aangegeven dat alles bij elkaar 1500 waard is, maar je zo gul was om 2000 ervan te maken (ik citeer) "ter ondersteuning van de vrouw"... Echt?... 2000 euro.. meerder Amiga 3000(T) en 4000 machines, 060 kaarten, heel veel nog nieuw.

              Het excuses "het zijn allemaal vooroordelen of geroddel" werkt dus niet zo goed meer... daarnaast ben jij Paul.. of Paul Bertelink.. of Retro Paul of welke accounts je ook allemaal hebt een nogal bonte hond.. ik verkeer ook wel eens op Marktplaat en je naam gaat rond daar en dan niet in de meest positieve zin van het woord..

              Gelukkig zijn er mensen in deze gemeenschap die de persoon hebben uitgelegd wat de daadwerkelijke waarde is en maar goed ook. Een van de verkopers die JIJ zwart maakt heeft de bewuste persoon vriend van de overledene geholpen om in contact te komen met echte verzamelaars. De schulden van de weduwe zijn betaald en de teller staat al verder boven de EUR 30K waarbij een deel naar een verzamelaar in de UK is gegaan (iemand die echt verzamelt en niet doorverkoopt)

              Voor de mensen die zich afvragen.. welke lijst dan? Zie aanhang.. de communicatie zweeft rond.. Facebook.. even zoeken en je kunt het nalezen.

              Fijne dag nog!

              Click image for larger version  Name:	image_3283.jpg Views:	4 Size:	119.6 KB ID:	22522
              Click image for larger version  Name:	image_3284.jpg Views:	4 Size:	38.6 KB ID:	22521


              Man man... zoiets kan echt niet Paul

              Comment


                #86
                Originally posted by Paulthetall View Post
                Daar ga ik niet eens ver op in. Iemand (man) komt bij mij of ik Amiga's wil kopen. Krijg een lijstje. Ik doe een bod geef aan dat het meer kan zijn als ik het kan zien, , dan komt er een verhaal van een weduwe, (ik heb vaker dit verhalen gehoord en toen opgelicht), want zat in de fase, of dit wel klopt en dit niet een oplichting is. Vraag telefoon nummer. Krijg nooit meer reactie. Dan komt deze man met dit eenzijdige verhaal + onwaarheden zoals over meerdere accounts boven water. Ik vind het erg. Ik heb het de man ook proberen uit te leggen. Maar ja die was boos, en deels terecht nu achteraf bleek dat dit een echte verkoop was, maar nogmaals zo ver is het dus nooit gekomen.

                1 ding weet ik wel en heb ik geleerd. Ik zet nooit meer "gezochte commodore" advertenties op marktplaats. Komt alleen ellende van (naast meerdere keren zelf opgelicht).

                Hemeltje Paul.. ik wil je best geloven.. maar het internet laat het zien.. die man is echt open over wat hij heeft en wat de situatie is.. een situatie waar jij schaamteloos misbruik van maakt!

                Op basis van een eerste response (zie onder) roep jij toch echt wel duizend euro...

                Zullen we even tellen?
                • 6 x Amiga 1200 (4 in witte Commodore & 2 in Amiga Magic Pack) - Zullen we zeggen EUR 350 gebruikt.. per stuk, is dus EUR 2100 al..
                • 1 x Amiga CD32 in doos.. dat is ook zeker 400 euro ongeacht conditie..
                • 1 x Amiga 3000T in doos.. holy f*ck.. dat is 2000 euro alleen al..
                • 2 x Amiga 4000 040 machines in doos?.. 750 per stuk ongeacht conditie.. dat is dus 1500 euro..
                • 8 x (of 9) losse Amiga 500/2000 machines.. dat is zeker EUR 1000-1500

                Du op basis hiervan.. en ervan uitgaande dat het gebruikt is, is een geschatte waarde van EUR 8000-8500 euro erg laag ingeschat.. en daarop roep jij.. 1000 euro..

                Vervolgens komt dan de echte lijst naar boven.. en dan kom je met 1500 op de proppen.. tja... en dan roep maar iets over bedrog en oplichting.. die man was zelf druk, jij was in het buitenland (het staat er allemaal).. toch?



                Click image for larger version  Name:	Converstatie 1.jpg Views:	0 Size:	101.3 KB ID:	22531
                Last edited by Megatron; 20-10-2019, 15:04.

                Comment


                  #87

                  Comment


                    #88
                    Oei ... dit ziet eruit als de smoking gun ... ik stel mijn mening bij ... hoewel ik Megatron niet persoonlijk ken heb ik door alle berichten van de afgelopen jaren over en van hem geen twijfel over het waarheidsgehalte van wat ie hier naar voren brengt. I stand corrected ...
                    Jammer hoor dat het zo gaat allemaal ...​​​​​​​
                    Last edited by LuzUo; 20-10-2019, 18:21.

                    Comment


                      #89
                      Dit was inderdaad een vervelende gang van zaken. Maar ik kan benadrukken dat ik maar 1 account heb en die was eerst Paul en nu Retro Paul. Wie die anderen zijn weet ik niet, maar niet ik. Aanvullend op mijn vorige verhaal. Achteraf en met de kennis van nu heb ik heel veel spijt van deze situatie. Als ik dit kon terug draaien zou ik dit gelijk doen, maar dit kan helaas niet meer. Iedereen maakt fouten en bij mij was dit zo'n een. Uiteindelijk is er ook met mij nooit tot een deal gekomen en het allerbelangrijkste is dat met deze mensen alles is goed gekomen.

                      Om zulke soort situaties ooit voor mij te voorkomen heb ik mijn "Amiga's gezocht" advertentie een paar dagen geleden verwijderd.
                      Last edited by Paulthetall; 23-10-2019, 08:01.

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        ik vind dit wel een eerlijke reactie.

                      • LuzUo
                        LuzUo commented
                        Editing a comment
                        Mee eens ... een heel andere toon ... Hoewel voor een aantal ongetwijfeld zal gelden dat vertrouwen te voet komt en te paard gaat, ben ik wel klaar met deze discussie..
                        Zullen we het weer hebben over mensen die niet weten hoe je commodore en amiga schrijft?

                      #90
                      Originally posted by rvo View Post
                      ik vind dit wel een eerlijke reactie.
                      Ja, hulde Paul!

                      Comment


                      • VosCoBoss
                        VosCoBoss commented
                        Editing a comment
                        Eensch.
                    Working...
                    X