Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ode aan de 'Hoe woont de Amigascene gebruiker?' thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ode aan de 'Hoe woont de Amigascene gebruiker?' thread

    Ik zocht vanochtend een foto van wat retro behang en een oude Honeywell thermostaat. Ik dacht namelijk dat zo'n combinatie mooi zou staan in het nieuw op te richten computer museum. Om een lang verhaal kort te maken: slechts op één website kwam ik deze combinatie tegen. En wat denk je? Het is de website van de buren...

    Click image for larger version  Name:	retrobehang2.jpg Views:	1 Size:	24.6 KB ID:	15539

    Dit is toch wel een van de meest fantastische Amiga forum draadjes ooit, in mijn beleving althans. Het geeft in meerdere opzichte inzicht in het wel & wee van de Amiga(scene.nl) gebruiker.

    Quizvraag: Hoeveel van de mensen in deze draad zijn inmiddels monddood gemaakt op datzelfde Amigascene.nl?

    * Excuses voor de sluikreclame voor het nieuw op te richten computer museum.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    toffe draad. ik woon nog steeds in dezelfde huis. hoe zou het met manic gaan?

    Comment


      #3
      Originally posted by rvo View Post
      toffe draad. ik woon nog steeds in dezelfde huis. hoe zou het met manic gaan?
      Die woont nog steeds naast dat lelijke veld. Of misschien is hij opgegeten door die wolf?
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Ja, helaas.. ook monddood gemaakt en daarna door de dictator himself en diens buitenaardse beul voor van alles en nog wat uitgemaakt.. in plaats van even een vorkje te prikken in een rustig hoekje en gewoonweg te vragen waarom er zoveel mensen progressie wensten waar stagnatie heerst.. 2 jaar later zien we echter de gevolgen van stagnatie dus niet rouwig om.. moge het in het niets wegrotten..

        Comment

        Working...
        X