Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kickstarter: Home Computer Museum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by WHiZZi View Post
    - Ik heb geregeld dat er korting komt bij de naastgelegen frituur als je een kaartje hebt van het HomeComputerMuseum.
    Dan is Schobbe van de partij!

    Ik lees in de Kickstarter update iets over Jeroen Tel... De link was snel gelegd natuurlijk. Jeroen hoort eigenlijk ook in een museum, achter slot en grendel wel bij een Home Computer Museum. Hopelijk zorgt de samenwerking met jou er niet voor dat Tel Me More nog meer vertraging oploopt :-)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #17
      Ze zeggen wel eens dat ook negatieve reclame.. reclame is.. maar ik had dat met Jeroen Tel achterwegen gelaten gezien die goede man wel vaker in de problemen is gekomen met het niet nakomen van afspraken.

      Comment


        #18
        Originally posted by Megatron View Post
        Ze zeggen wel eens dat ook negatieve reclame.. reclame is.. maar ik had dat met Jeroen Tel achterwegen gelaten gezien die goede man wel vaker in de problemen is gekomen met het niet nakomen van afspraken.
        Oei, dan gaat het vast nog goedkomen met Phake5 ?

        Comment


        • Megatron
          Megatron commented
          Editing a comment
          HAHAHA.. I fear not!

        #19
        .. Ik weet nog niet waar ik moet starten.

        Dit is wel exact hoe ik mij nu voel:


        En dus:


        In vogelvlucht wat er sinds mijn laatste bericht hier is gebeurd:
        Sleutel gekregen van het pand.
        Helaas is de elektra installatie deels gesloopt, kabels weggehaald, fase en 0 uit verschillende groepen op een aantal kabels, krachtstroom delen weggehaald/afgeknipt. Kortom, alles moet eruit en vanaf de meterkast opnieuw beginnen. Ik heb 24 krachtstroom groepen en 10x 16A groepen.
        de muur die tussen de voor- en achterkant staat, staat er nog.
        de vloer in het achterstuk is ruwbouw, moet dus nog geëgaliseerd worden
        het is 'maar' 500m2 ipv 621m2.
        520m2 vloertegels gevonden, dus ruim voldoende om het hele museum van een nette vloertegel te kunnen voorzien.
        55 TL-lichtbakken gevonden voor een schijntje, dus we kunnen voorlopig even alles voorzien van licht.

        Na wat telefoontjes:
        - Muur wordt gesloopt (op kosten verhuurder) en vloer geëgaliseerd (+gevlinderd), dit gebeurt volgende week dinsdag en woensdag.
        - Elektra sponsor (RETAM Elektro) gevonden, die gaat voor een net bedrag alle elektra opnieuw aanleggen. Er worden 8 krachtgroepen gebruikt voor de kamers waar per kamer 1 Showtec PSA komt te liggen.

        Nog wat meer telefoontjes:
        - Grote sponsor gevonden, Hosting2GO die totaal €20k gaat investeren.
        - Subsidie gemeente Helmond goedgekeurd, €10k
        - €1267 via GoFundMe binnengehaald tot nu toe.

        We blijven maar bellen:
        - Handelshuis Deurne / Handelshuis Asten gaat de volledige inrichting (wanden, vitrines, bureau's, stoelen) sponsoren en vervoeren.
        - Swiet gaat de aankleding doen van de kamers in stijl, geen kosten in ruil voor prijskaartjes op de meubels.
        - Essent sponsort het vastrecht (da's niet misselijk met een grootverbruikers aansluiting waar ik 400A kan gebruiken..)
        - Ziggo sponsort de internetlijn deels.

        Ondertussen is de gemeente actief aan het lobbyen voor extra subsidies voor het HomeComputerMuseum op provinciaal niveau. Ook het aantal vrijwilligers begint zich langzaam aan te melden. We hebben nu al een aantal 'mensen met een rugzakje' die vanaf diverse data in maart gaan beginnen voor een aantal uur in de week en via diverse social media komen er ook veel mensen binnen.

        Sinds gisteren hebben we ook een werkende verwarming en hebben we de voorbereidingen getroffen om komend weekend alles te voorzien van een laagje verf (pilaren en muren)

        Ik wacht nog op antwoord van 2 sponsors, ik moet nog 3 bedrijven aanspreken of ze interesse hebben voor sponsoring.

        Dus tot zover even deze paar updates .. Wie komen er allemaal 17 maart? Entree is die dag gratis. Oh ja, er zijn nog VIP-behandelingen te koop via GoFundMe. De hele dag gratis drank, degelijk eten krijg je ook van ons en er is een afterparty .. plus je krijgt nog een extra kaartje om later (als entree gewoon betaald moet worden) nog eens langs te komen met partner en kind(eren).

        Comment

        Working...
        X