Announcement

Collapse
No announcement yet.

Philip & Karien wensen tsb een fijne dag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Philip & Karien wensen tsb een fijne dag!

    Fijne verjaardag tsb gewenst van Philip en Karien! (En ook van ons; je beste vrienden van het café.)

    Click image for larger version

Name:	stream_img.jpg
Views:	796
Size:	48.9 KB
ID:	15452
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    tsb - van harte! speciaal voor jou, omdat jij het ook altijd doet: https://amiga.cafe/demo/tsbjarig.html
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Kewl!! thx!!

    #3
    Gefeliciteerd!

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Dank u!

    #4
    Originally posted by Ikilledher View Post
    Fijne verjaardag tsb gewenst van Philip en Karien! (En ook van ons; je beste vrienden van het café.)
    Bedankt!

    ps. Heb je al een magriet schijf printer/ typewriter gevonden ?! iedere keer als ik bij een kringloop binnenloop kijk ik even voor je bij de typemachines of ze ook een interface poort hebben.. :)

    Comment


    • Ikilledher
      Ikilledher commented
      Editing a comment
      Nee, nog niet tegengekomen. En ik veer gelijk op als ik zoiets zie (om er daarna achter te komen dat er weer geen interface-poort op zit).

    #5
    Gefeliciteerd!
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Thx!

    #6
    gefeliciteerd!

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      thx!

    #7
    Hé TSB,

    Van Harte man!

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Thx!

    #8
    Felici tsb van mij (en de rest van het amiga cafe)

    Comment


      #9
      Gefeliciteerd tsb! Nog vele jaren soldeerplezier toegewenst :)
      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

      Comment


        #10
        tsb ben een paar dagen te laat, maar toch nog een fijne verjaardag toegewenst.

        Comment

        Working...
        X