Announcement

Collapse
No announcement yet.

Marktplaats zucht.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Marktplaats zucht.

    Is er hier iemand in het Café die ene Ray kent op Marktplaats ?

    Click image for larger version  Name:	mp-blijft-raar-advert.jpg Views:	1 Size:	74.4 KB ID:	15093

    De advertentie..

    Vriend van me bood hier op, alles was akkoord..
    alleen zat op zijn werk dus kon geen geld overmaken..

    zie hier..

    Click image for larger version  Name:	mp-blijft-raar.jpg Views:	1 Size:	64.5 KB ID:	15092

    Rare handel.. akkoord zijn en dan weer niet..
    Maar de advertentie staat dus weer op MP..

    Ik heb ook een bod uitgebracht per bericht, even kijken welke reactie ik krijg..
    Ik kreeg direct een mailtje van MP:

    --
    Beste,

    Je hebt gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft je reactie op de advertentie: 'Amiga 500 geheugen uitbreiding'.

    Als je niet in persoon kunt handelen, adviseren wij je om je te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

    Wees extra voorzichtig als je een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.

    Lees via de onderstaande link meer belangrijke tips over veilig handelen: http://www.marktplaats.nl/i/help/veilig-en-succesvol/

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Gebruikersbescherming
    www.marktplaats.nl
    --

    Dus wees op uw hoede..
    *Volgens mij wil er iemand snel geld verdienen..

    @Ray: als je bestaat en op AC zit.. dit is puur een bericht ter bescherming van onze mooie community, er worden te vaak mensen opgelicht.

    #2
    Wanneer gaan ze eindelijk eens een rating invoeren bij Marktplaats. Je vraagt je stilaan af of ze zelf niet baat hebben bij onbetrouwbare handelaars...

    Comment


      #3
      Het eerste wat ik dacht was.. het is een smoesje.. hij heeft ondertussen een deal gesloten voor een hoger bod... Maar toen las ik dat het artikel weer op marktplaats staat.. dat is vreemd...
      Zeker voor iemand die al 10 jaar op marktplaats een account heeft.. misschien heeft die persoon die hoger bood in mijn theorie wel weer bij hem afgehaakt ;)

      Kan Megatron niet even langs gaan die woont toch ook in de buurt van sittard? :D

      Comment


        #4
        Originally posted by Magic View Post
        Zeker voor iemand die al 10 jaar op marktplaats een account heeft.. misschien heeft die persoon die hoger bood in mijn theorie wel weer bij hem afgehaakt ;)
        Het rare is dat die vriend van me niet de melding kreeg over buitenlandse verkoper..
        Blijft raar, zulke mensen verzieken Markplaats ( als het nog zieker kan worden.. )

        Comment


        • Ikilledher
          Ikilledher commented
          Editing a comment
          Misschien heeft dat iets te maken met de provincie waar je woonachtig bent! 😂

        • wiebow
          wiebow commented
          Editing a comment
          Oi!!

        #5
        Toe maar...
        Hij wil het eerst repareren en zelf houden.
        Dat doet ie toch niet / lukt niet.
        Nu weer op marktplaats met "werking onbekend" ?!

        Comment


          #6
          Volgens mij is die Ray een kennis van Megatron en heeft in het verleden vaker spullen verkocht die over waren van die grote verzameling. (via o.a. Ebay en Marktplaats)

          Persoonlijk vind ik het moeilijk om met Ray te handelen, heeft nog nooit gereageerd op biedingen of vragen...
          => Commodore A600HD/40 <=
          3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

          Comment


            #7
            marktplaats heeft nu een service waarbij je pas betaalt als je iets ontvangen hebt. kost je wel 2% van de aanschafprijs maar ik zou daar toch voor kiezen.

            Comment


              #8
              Aan de andere kant gebeurt ook vaak genoeg dat je de hoogste bieder bent en dat hij dan ineens op gereserveerd staat.

              Comment


              • wiebow
                wiebow commented
                Editing a comment
                Ja, een beller is dan sneller. Niet netjes, maar het gebeurt.

              #9
              tsb vroeg mij of ik Ray op Marktplaats ben.. c.q. weet wie hij is. Ik heb ooit eens iets bij iemand wat opgehaald in Sittard (waar ik tegenwoordig ook woon) maar dat was iemand die ermee stopte.. dus ik heb geen flauw idee wie deze Ray is.. wel raar met dat verhaal buitenland.. iets klopt er niet!

              Comment

              Working...
              X