Announcement

Collapse
No announcement yet.

Source Voyager V3 Browser vrijgegeven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Source Voyager V3 Browser vrijgegeven

    Voyager V3 sources zijn vandaag vrijgegeven onder GPLv3
    Naast Ibrowse is dit nog steeds best een aardig goede browser voor classic Amiga's, zelf gebruik ik hem nog regelmatig.


    Sources hiero: https://zapek.com/software/voyager/
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    #2
    ik vind ibrowse wel een tik sneller en zoals bekend komt daar binnenkort een update voor uit. verder is netsurf de meest moderne browser die je op 68k kunt draaien.

    en mocht je een ppc hebben zoals jij en ik dan kun je daar nog 3 andere browsers aan toevoegen. best idioot eigenlijk :)

    Comment


      #3
      De Ibrowse update kijk ik ook erg naar uit.
      Hoop dat er daarna nog een update uit komt met CSS support voor ibrowse, dat zou een hoop compatibiliteit brengen.
      Netsurf heb ik ook (Arti SDL port) maar die voelt zelfs op de vampire 'sluggish' aan terwijl ibrowse en Voyager dezelfde pagina's (aminet,amigaworld.net etc) in een oogwenk laden.
      Ik heb alleen geen OS4 op de PPC Amiga's draaien dus ik heb 'maar' uit 4 browsers keuze (Ibrowse,voyager,Aweb en Netsurf)

      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment

      Working...
      X