Announcement

Collapse
No announcement yet.

Commodore Repair Service Russia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Commodore Repair Service Russia

    Soms bevind je je, om willekeurige redenen wel eens in Rusland. Met je trouwe Commodore computer ben je door de gezellige paspoortcontrole gegaan om er vervolgens, na een lange nacht, in je hotel achter te komen dat je trouwe Commodore niet meer werkt. Wat nu? Geen nood! Ivan van Commodore Repair Service Russia schiet je te hulp.

    Click image for larger version  Name:	maxresdefault.jpg Views:	1 Size:	105.4 KB ID:	14414Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2017-10-09 at 07.56.12.png Views:	1 Size:	1.01 MB ID:	14415

    Af en toe plaatst Ivan filmpjes over zijn werk op Facebook. Bijgaand een aantal voorbeelden:





    Het is maar dat jullie het weten. Voor het geval dat...
    Last edited by Infant; 28-12-2017, 13:41.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Prachtig! 😂

    Click image for larger version

Name:	16938443_583354361874964_5565599651223318904_n.jpg
Views:	76
Size:	52.6 KB
ID:	14428
    Last edited by Ikilledher; 09-10-2017, 12:43.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


    • wiebow
      wiebow commented
      Editing a comment
      Dat is nog is een stofhoes!

    #3
    Ohhh. Een Atari verbranden. Dat zou bestraft moeten worden met levenslang. Ik breng mijn Commodore zeker niet naar zo’n barbaar. Ik ga wel even uitproberen of ik mijn floppen ook dubbelzijdig kan maken.

    Comment


      #4
      hehe.. die ga ik even volgen. thanks :)

      Comment


        #5
        Mijn Russische vrouw zegt alleen dat dit geen Russen zijn, maar ok :P

        Comment


          #6
          Originally posted by Verkoophoek View Post
          Ohhh. Een Atari verbranden. Dat zou bestraft moeten worden met levenslang. Ik breng mijn Commodore zeker niet naar zo’n barbaar. Ik ga wel even uitproberen of ik mijn floppen ook dubbelzijdig kan maken.
          Hoe bedoel je? Deze man moet gehuldigd worden! De wereld is beter af zonder de Atari ST. Ik stel voor dat hij er nog een paar vind en een BBQ regelt!



          EDIT: Er is blijkbaar ook "Atari Burn" muziek!
          Last edited by Infant; 10-10-2017, 10:17.
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #7
            Ondertussen heeft Ivan een job als heuze 'judge' te pakken gekregen:

            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #8
              Onze vriend Ivan bracht onlangs een - kort - bezoek aan WHiZZi en zijn computer museum:

              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


              • rvo
                rvo commented
                Editing a comment
                Oei!

              #9
              Goud!! :-d

              Comment

              Working...
              X