Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeroen Tel's VGM Remixes (die eigenlijk grotendeels niet door Jeroen Tel gemaakt zijn)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Jeroen Tel's VGM Remixes (die eigenlijk grotendeels niet door Jeroen Tel gemaakt zijn)

    Laten we is enkel focussen op zijn muziek.. Lekkere remixen voor de liefhebber..


    #2

    Laten eens de focus leggen op correct taalgebruik!

    Voor de omstanders: Magic snapt het al jaren niet en wilt het ook niet leren kennelijk.


    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	476.6 KB
ID:	14077
    Attached Files

    Comment


    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      wat leuk! ik wist niet dat 'eens' werd gezien als bijvoeglijk naamwoord. weer wat geleerd.

      wel is het zo dat de 's (apostrof-s) naar mijn weten alleen gebruikt bij het afkorten van 'des', niet 'eens'?

      en taalnazi is 1 woord!

    • WeZzy
      WeZzy commented
      Editing a comment
      “wilt het ook niet leren”.... Nee, dát is correct taalgebruik... Pot, ketel, zwart much?

    • rvo
      rvo commented
      Editing a comment
      scherp!
      Last edited by rvo; 25-09-2017, 16:16.

    #3
    Dit is de mp3 die hij afspeelt tijdens zijn “live” show.

    Overigens zijn tenminste 23 minuten niet (alleen) van Jeroen maar van o.a. Laxity en Drax - 23 minuten lang word namelijk het nummer “Firing Up” gespeeld, een samenwerking van Drax, Laxity, Jeroen en volgens mij nog een aantal ex C64 muzikanten.

    Leuke muziekjes maar echt slecht dat dit zijn “live” show is (waar op zijn bewegende vingers voorzien van fietslampjes na dus niets live aan is).
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #4
      En wat verder onderzoek wijst uit dat er ook remixes van o.a. Instant Remedy voorbij komen. Op zich niets mis mee (als hij het aan elkaar zou DJ’en) maar hij heeft het één keer thuis aan elkaar geplakt en speelt vervolgens op zijn gigs de MP3 af. Dat kan toch echt niet hoor... Sommige mensen zien hem aan voor een of andere muziekgod maar in werkelijkheid is hij een soort Jody Bernal die een playback optreden geeft op Camping de Prins in Holten.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • rvo
        rvo commented
        Editing a comment
        wat moet je nou weer in Holten

      #5
      Ik ben het er niet mee eens Infant, Jody Bernal probeert er nog een show van te maken.

      Comment


        #6
        Originally posted by WHiZZi
        Ik ben het er niet mee eens Infant, Jody Bernal probeert er nog een show van te maken.
        En Jodi kan tenminste nog een goede noot aanslaan.
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #7
          Originally posted by michael View Post

          En Jodi kan tenminste nog een goede noot aanslaan.
          Dat heb ik ook horen zeggen, maar zo goed ben ik niet op de hoogte van zijn muziek en capaciteiten om noten aan te slaan.

          Comment


            #8
            Wisten jullie trouwens dat (de muziek van) Que si, Que no - de grootste hit van meneer Bernal - geschreven is door niemand minder dan Kees Tel, de broer van Jeroen?
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


            • WHiZZi
              WHiZZi commented
              Editing a comment
              Mede geschreven. Hij heeft wel 'Maak me gek' van Gerard Joling geschreven. Hij doet ook veel werk voor Studio 100 (die van Samson & Gert, K3, Kabouter Plop en alle andere dingen waar Gert sex mee heeft gehad)

            • WHiZZi
              WHiZZi commented
              Editing a comment
              Kees heeft geen verstand van webdesign in ieder geval, of in ieder geval weinig interesse om de site bij te houden gezien hij nog trots verwijst naar Hyves. Net als Jeroen, blijven hangen in een bepaald decennium ?

            • Infant
              Infant commented
              Editing a comment
              Hij is in ieder geval een Pro. Dat staat er. :D

            #9
            Originally posted by WHiZZi

            Dat heb ik ook horen zeggen, maar zo goed ben ik niet op de hoogte van zijn muziek en capaciteiten om noten aan te slaan.
            Hij was ooit lid van een relatief beroemd Delfts jongenskoor. Om daar bij te mogen moest je best goed kunnen zingen. Dus dat kan hij op zich wel.
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #10
              Originally posted by Infant
              Wisten jullie trouwens dat (de muziek van) Que si, Que no - de grootste hit van meneer Bernal - geschreven is door niemand minder dan Kees Tel, de broer van Jeroen?
              Grappig https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kees_Tel. Dat wist ik niet.
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


                #11
                Serieus? Bernal en Tel... Maak me gek!

                Comment


                  #12
                  Deze remix blijf ik gewoon kei goaf vinden!

                  Last edited by Magic; 30-10-2017, 23:13. Reason: remixxx

                  Comment

                  Working...
                  X