Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onofficiele AmigaOS 3.5 Promotie Tape

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Onofficiele AmigaOS 3.5 Promotie Tape

    Kwam deze tegen.. wel intressant.. Petrofy :D


    #2
    Wat een 'cheesy' filmpje eigenlijk
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #3
      Tenenkrommend slecht. En dat was de baas van Amiga Technologies.

      ”The event was more better because in Germany we had nothing to eat”

      ”SX 64 the first laptop... carry computer”

      En Amiga OS is beter omdat het sneller te installeren is en geen licentie code vereist?
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Infant eens alleen ben je denk ik vergeten hoe tenenkrommend het was om win98 te installeren en te gebruiken.
        Zoiets ongeveer
        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

        Comment


          #5
          Originally posted by MrZ View Post
          Infant eens alleen ben je denk ik vergeten hoe tenenkrommend het was om win98 te installeren en te gebruiken.
          Zoiets ongeveer
          Mwoh, vond dat wel meevallen hoor. Duurde alleen even. Natuurlijk vond ik Amiga leuker en mooier, maar daar stond tegenover dat je met Windows een hoop nuttige nieuwe en recente software tot je beschikking had en met Amiga OS, tijdens en na 3.5, “not so much”. Amiga OS lag aan de ademhalingsapparatuur, Windows was nog volop in ontwikkeling.

          Minder fijn om te installeren, zeker - maar dat hoef je niet zo heel vaak te doen :-)
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Een vriend van mij had deze filmpje nog op videoband gekregen en die heeft hij omgezet naar Mpeg1.

            Ik had nooit blue screens gehad bij het installeren van Windows 98.

            Comment


              #7
              Originally posted by amiga1260
              Een vriend van mij had deze filmpje nog op videoband gekregen en die heeft hij omgezet naar Mpeg1.

              Ik had nooit blue screens gehad bij het installeren van Windows 98.
              Windows 98 had heel veel blauwe achtergronden in zijn installatie. Met reliëf erin van bijvoorbeeld het befaamde Microsoft toetsenbord (het enige hardware product wat ze ooit zelf hebben gemaakt wat wel goed was).
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


                #8
                5½" floppy drive? Clown.
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment

                Working...
                X