Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevallen jeugdhelden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    ja dan ken ik er nog wel een.. en deze was wel degelijk een jeugdheld.

    Click image for larger version

Name:	d6anR2lmCFntxzorkJ7u9yYveal.jpg
Views:	96
Size:	92.5 KB
ID:	13658

    Comment


      #17
      Originally posted by rvo View Post
      ja dan ken ik er nog wel een.. en deze was wel degelijk een jeugdheld.

      Click image for larger version

Name:	d6anR2lmCFntxzorkJ7u9yYveal.jpg
Views:	96
Size:	92.5 KB
ID:	13658
      Totdat hij aan jongetjes ging zitten die te jong waren om hem als jeugdheld te zien?
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • rvo
        rvo commented
        Editing a comment
        daar geloof ik nog steeds geen moer van. daar mag je van denken wat je wilt :) feit is dat ie, mede door zijn jeugd en zijn succes, best wel koekoek is geworden. en daardoor hele rare dingen ging doen. en dan doel ik nog niet eens op waar hij voor is aangeklaagd.

      • Infant
        Infant commented
        Editing a comment
        Ik weet ook niet of ik dat moet geloven, rvo. Mensen doen rare dingen als ze merken dat 'het volk' (lees: de domme kudde) er op reageert. Waaronder aanklagen...

        Inderdaad had de beste man ze niet allemaal meer op een rijtje... En dat is nog zachtjes uitgedrukt. Jammer, maar helaas.

      #18
      Originally posted by Magic View Post
      Ook best hard gevallen in het leven.... ;)
      Click image for larger version Name:	Paay.jpg Views:	1 Size:	454.3 KB ID:	13639
      Waarom eigenlijk, Magic?
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


      • Magic
        Magic commented
        Editing a comment
        van multimiljonair naar in de schulden........... iets met curry enzo...
        Last edited by Magic; 14-09-2017, 00:16.

      #19
      Ernie keek ik altijd naar op.. die was altijd zo grappig en vrolijk.. ongeacht wat die ouwe zeur Bert deed.. Ernie lachte het weg.. en nu.. nu is het over en voorbij.. aan de alcohol want kinderen keken geen Sesamstraat meer want iedereen aan de Nintendo of nog erger.. Dora!!


      Click image for larger version  Name:	fallenheroes1.jpg Views:	1 Size:	63.1 KB ID:	13690

      Comment


        #20
        Mijn uiterst correcte bijdrage. Niet mijn held; held desondanks. En gevallen.

        Click image for larger version

Name:	vp.index-300x200.voorbrood.jpg
Views:	100
Size:	12.6 KB
ID:	13692
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


        • Infant
          Infant commented
          Editing a comment
          Mooie broodtrommel!

        • Megatron
          Megatron commented
          Editing a comment
          Een hermaphrodite toch?

        • Infant
          Infant commented
          Editing a comment

        #21
        Originally posted by Magic View Post
        Home Alone.. Wie kent hem niet.. Zelfs het amiga spel...


        Click image for larger version

Name:	Home-Alone.jpg
Views:	190
Size:	270.7 KB
ID:	13653

        Click image for larger version

Name:	DE5b6g9XUAEoXj4.jpg
Views:	180
Size:	32.2 KB
ID:	13652
        Macaulay mag dan jaren geleden gestruikeld zijn, hij lijkt me op het moment niet ‘gevallen’.
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #22
          Ik zou ook George ‘The Animal’ Steele willen nomineren. Hij is dit jaar overleden en dus ultiem gevallen. In de tijd dat hij de hoekkussens in de ring nog kapotbeet, zou ik niet hebben durven geloven dat hij een Master op zak had.

          Click image for larger version

Name:	George-Steele.jpg
Views:	97
Size:	14.9 KB
ID:	13712
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #23
            Niet echt, per definitie, mijn jeugdheld maar wel iemand waar wie menigeen tegenop keek.

            Echter nu blijkt hij “ietwat” van zijn sokkel gevallen te zijn door het “Tel me more” project. Hij interpreteert het zelf meer als “Tel you less” door zijn schitterende afwezigheid op de project-updates.




            Wanneer lever je dan echt iets op?

            Comment


              #24
              Op zich heeft hij alleen maar toegezegd (op dat screenshot) om "something special" op te leveren. 😂
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


              • rvo
                rvo commented
                Editing a comment
                wat dat betreft is zijn campaign een groot succes gebleken

              #25
              Click image for larger version

Name:	2017-09-15 11_42_38-Jeroen Tel - Tel Me More _C64 game music remakes_ _ Indiegogo.png
Views:	98
Size:	235.3 KB
ID:	13816

              het gaat/ging om dit project ziet er idd, 'verlaten' uit...

              https://www.indiegogo.com/projects/j...usic-remakes#/
              Last edited by -Exit!-; 15-09-2017, 13:48.

              Comment


                #26
                Chris Huelsback
                Last edited by Magic; 20-09-2017, 21:00. Reason: :P

                Comment


                • HammerNL
                  HammerNL commented
                  Editing a comment
                  Smurfin?

                #27
                Uhm, heb je context bij het plaatje?
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                • Magic
                  Magic commented
                  Editing a comment
                  Zie eerder opmerking van o.a. Infant

                • McVenco
                  McVenco commented
                  Editing a comment
                  Michael Jackson?

                #28
                Magic gaat er ten onrechte van uit dat iedereen hier, net als hij, alles en iedereen op Amiga gebied (en dan met name de demoscene) elke dag van vroeg tot laat volgt. Aangezien de realiteit anders is, Fulco, helpt het wellicht als je er voortaan een verhaaltje bij een random foto plaatst. Iets van meer dan 5 woorden.
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                • Magic
                  Magic commented
                  Editing a comment
                  Daar ga ik niet vanuit maar wel de hele thread (mits deze niet teveel blz al heeft zoals deze nog)

                #29
                plaatje van Magic zonder context
                een gokje dan maar, aangezien je er nog geen begeleidende tekst bij hebt geplaatst.

                die lange slungel op de achtergrond is stiekem de achterkleinzoon van Sebastiaan Bach. Een geweldige veelbelovende theraminspeler in zijn tienerjaren, maar door zijn verslaving aan voetbalplaatjes helemaal van het padje geraakt omdat hij zijn plakboekje niet compleet kreeg. Hij mist nog steeds de sticker van Ronald Koeman...
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                • Magic
                  Magic commented
                  Editing a comment
                  lees pagina 1 dan weet je het

                • McVenco
                  McVenco commented
                  Editing a comment
                  Nee Magic, op pagina 1 noemt Infant ook een hele hoop namen (zonder daar foto's bij te plaatsen). En lang niet iedereen weet dat die schele hazetand Chris Huelsbeck is...
              Working...
              X