Announcement

Collapse
No announcement yet.

Met gesloten ogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Met gesloten ogen

    Ramon Braumuller (Team Hoi), ooit verantwoordelijk voor muzikale pareltjes zoals deze, deze en deze heeft jaren geleden (1997?) ook muziek gemaakt voor Sarah. Wie de clip destijds niet voorbij heeft zien komen was niet helemaal bij de tijd:




    Sarah was volgens mij één van de eerste (Nederlandse) artiesten die een link hadden met een digitale community. Je ziet daar hints van terug in de videoclip hierboven. Fast forward to today: Ramon heeft samen zijn business partner Tom Sijmons van Visual Noise een nieuw nummer voor Sarah geschreven en geproduceerd. Omdat dat niet genoeg was, hebben ze zelf ook nog maar even de videoclip in elkaar gezet:



    Ik vind het altijd leuk om te zien wat "die mensen van toen" tegenwoordig doen en des te meer wanneer ze succesvol zijn. Wat meer informatie over de clip is te vinden op de website van Visual Noise: http://www.visualnoise.nl/portfolio/...gesloten-ogen/

    Trouwens, Ramon: die fietstunnel, die ken ik
    Last edited by Infant; 29-10-2015, 09:36.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Ik heb even gekeken, maar het lukte niet om te luisteren met gesloten ogen.. :p

    Comment


      #3
      mooi nummer is dit :(

      Comment


        #4
        Mooie dingen maken met beperkte resources. \o/

        Click image for larger version

Name:	Gesloten_ogen_05_1024x576.jpg
Views:	18
Size:	60.2 KB
ID:	1456
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment

        Working...
        X