Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie gaan er eigenlijk naar Amiga 32 in Neuss?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ik hoop trouwens dat ze op de 'after/VIP party' dit jaar wel beter eten hebben... Dat was vorige keer wel echt slecht.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


    • HammerNL
      HammerNL commented
      Editing a comment
      Dat was driewerf bagger inderdaad. Ik neem 'n boterhamtrommeltje mee dit jaar...

    #17
    Ik kom ook naar Neuss!
    Last edited by Ikilledher; 11-09-2017, 08:55.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #18
      We, of beter gezegd: Megatron, kunnen (kan) nog één regulier entree kaartje regelen voor een serieus geïnteresseerd iemand die anders "naast de pot piest".

      Iemand met interesse? Graag voor morgen (zondag) 22u laten weten. Wie het eerst komt... hoeft de boterham niet op te eten!
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #19
        AmizionDennis1978 michael Dr3D - zie de post hierboven.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #20
          Originally posted by Infant
          AmizionDennis1978 michael Dr3D - zie de post hierboven.
          Helaas, ik heb het nog even geprobeerd te pitchen bij vrouwlief, maar het is dan Halloween in mijn wijk en de kinderen zijn er dol op. Die mogen echt nog niet alleen op pad.
          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

          Comment


            #21
            Ik heb gisteren nog even contact gehad met de organisatie van Amiga32 in Neuss en er is zoals aangegeven nog een enkel ticket over.. Ik heb die weten te reserveren tot Vrijdag 17:00 daar de ticketmaster zelf een weekje op vakantie is.. waneer er vanuit Amiga Cafe geen response komt, gaat het laatste ticket het komende weekend online.

            Dus als.. dan deze week zeggen!

            Comment


              #22

              Comment


                #23
                Ik heb geen kaarten maar kan ook niet. Mijn zoontje wordt 5 dat weekeind, huis vol visite dus.

                Comment


                  #24
                  Ik heb een kaartje voor Neus32, maar ga zelf niet. Wie interesse heeft kan mij een bericht sturen.

                  Comment


                    #25
                    Originally posted by Magic
                    Ik ga niet, ik heb al wat anders ;)
                    Wat ga je doen? Of is dat privé?

                    Comment


                      #26
                      Zelf kan ik niet want ik heb dan last van een kut-smoesje!

                      Comment


                      • Magic
                        Magic commented
                        Editing a comment
                        moet je weer naar Texel?

                      #27
                      man man man

                      Comment


                        #28
                        Ik kan bij nader inzien ook niet. Veel plezier toegewenst aan hen die wel gaan!
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #29
                          Joshua5 Megatron kom maar op met de party report en foto's ;)

                          Comment

                          Working...
                          X