Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kipper2k gestopt met vampire project #nieuws

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Kipper2k gestopt met vampire project #nieuws

    Het lijkt erop dat Kipper2k is gestopt met het Vampire Project..


    Click image for larger version

Name:	kipper2kexit.jpg
Views:	277
Size:	135.4 KB
ID:	12594

    bron: http://www.kipper2k.com/

    #2
    Op de site van appolo, vind ik hier niets van terug.
    Bij amigakit lijkt hij idd. wel van de site verdwenen.

    Comment


      #3
      Ik sprak een tijdje (3-4 maanden) terug met Igor (Majstorovic) over de Vampire2 boards voor de Amiga 600 en we eindigden het gesprek eigenlijk met de consensus dat hij het even bekijkt of hij niet deels van de productie kan overnemen..
      .. ik heb hem net even een PM heb gestuurd met de vraag hoe hij er nu dan over denkt..

      Comment


        #4
        Ja Kipper heeft helaas een flinke tik gehad met dank aan de fabrikant waar hij de V600 liet maken.
        uitval percentage was 25%.. vanaf de fabriek.
        Toen hij verhaal ging halen werd de hoorn er gewoon op gegooid.
        Er wordt intern nog gediscussieerd of de V600 voort gezet wordt, Majsta moet dan ook die productie op zich gaan nemen en die heeft het al druk genoeg met de V500+
        Zelf acht ik de kans voorlopig klein dat de V600 productie binnenkort weer opgestart wordt, ook omdat de standalone er aan komt.
        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

        Comment


        • Magic
          Magic commented
          Editing a comment
          25% uitval is groot.. maar op hoeveel stuks? en welke winst opslag zit er op?

        #5
        Welke impact heeft dit op de eventuele toekomstige Vampire a1200 ?
        Last edited by Magic; 12-07-2017, 21:30. Reason: Interview with a Vampire

        Comment


          #6
          Originally posted by Magic View Post
          25% uitval is groot.. maar op hoeveel stuks? en welke winst opslag zit er op?
          Of je nu 25% uitval hebt op 100 kaarten of 500 kaarten.. natuurlijk onbelangrijk.. het blijft een kwart wat een probleem heeft en dat is gewoon te veel wanneer je normaal <1% mag verwachten.. en bij kleinere oplages (<500 boards) kun je ervan uitgaan dat de kosten hoog zijn.. verwacht een "winst" van <€75 per kaart.. maar reken zijn tijd en hij leverde er op in.

          Comment


          • MrZ
            MrZ commented
            Editing a comment
            Correct, de tijd die er in wordt gestoken zit niet in de prijs door gerekend, de winst zat er alleen in om defecten op te vangen.

          #7
          Originally posted by Magic View Post
          Welke impact heeft dit op de eventuele toekomstige Vampire a1200 ?
          Niet, want die zou niet door kipper gemaakt worden.
          De Stand alone wordt gemaakt door Ceiach (Chris) en dat is de opmaat voor de V1200.
          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            #8
            kipper2k is alleen verantwoordelijk voor de 600 serie, of heeft dit ook invloed op de 500 v2?

            Comment


            • MrZ
              MrZ commented
              Editing a comment
              Nee heeft geen invloed op de v500+ die wordt Majsta gemaakt.

            #9
            Volgens mij heeft de man een knoert van een burn-out en heeft hij vooral een tijdje rust nodig. Ik kan me amper voorstellen wat er in de man zijn mailbox is terechtgekomen van gezeik ...

            Comment

            Working...
            X