Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hallo allemaal

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Benny en ik kom eens kijken hier in het Amiga Cafe.. haha.. leuke naam!

    Ik volg al sinds een paar weken het nieuws over de Amiga en hoe dat weer in opkomst is. Ook zag ik wat leuke foto's over Amiga 30 in Amsterdam. ook zag ik op Kickstarter iets over behuizingen en toetsen voor de Amiga. Ik ben heel blij dit te zien en zal ook graag hier een steentje aan willen bijdragen en ook nieuwsberichten hier plaatsen.

    Ik ga nu niet op elke site mij aanmelden, maar hier wel.. want nederlands is toch wel prettig.. kan ook wel Duits maar engels iets minder. De reden is dat ik mijn oudvertrouwde Amiga 500 weer wil gaan gebruiken. Ik heb al een voeding gekocht en ben aan het lezen over een Gotek drive in een externe behuizing. Oh en een BenQ.. haha.. BennyQ!

    Nu hoorde ik ook al van een Amiga Scene maar merkte dat er al een benny was dus ik kon geen account aanmaken en het leek me nogal stil daar. Enkele berichten per week door steeds dezelfde mensen viel me op en hier is duidelijk meer leven. Ook vond ik dat blauw maar storend en onprettig om te lezen.

    Groetjes
    Benny

    #2
    Welkom welkom in dit cafe.

    Comment


      #3
      Welkom Benny,

      Op amigascene.nl is het wat stil geworden omdat de meeste hier naar toe verkast zijn (het is een café en dus is er bier, tja dan komen mensen wel hé )
      Een Gotek is wel handig, scheelt floppy's wisselen die niet zo heel betrouwbaar meer zijn na meer dan 2 decennia en het ruimt lekker op met de floppenbak.
      Er is hier kennis genoeg om je van advies te voorzien.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #4
        Originally posted by benny
        Ik volg al sinds een paar weken het nieuws…
        Welkom Benny!







        Sent from a mobile device.
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #5
          Welkom Benny!
          Ik hoop dat we veel voorbij zien komen van jou!

          Comment


            #6
            Welkom Benny.
            Schuif gezellig aan en neem een biertje
            [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

            Comment


              #7
              Welkom in het leukste Café van Nederland Benny!

              Comment


                #8
                Hoi Benny, het is leuk hier!

                Comment


                  #9
                  Dag Neppy ,

                  Welkom! Waar vaar je zoal?
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #10
                    Ha die Benny.. Vertel eens wat over jezelf.. hoe ben je met amiga in aanraking gekomen? wat is de setup thuis?

                    Comment


                      #11
                      Dank jullie allen voor de reacties en getoonde interesse.. hier is inderdaad meer leven in de 'brouwerij'

                      Beste Infant, ik vaar zelf niet maar ik heb wel iets met boten en dan vooral de mooie exemplaren die je op en rond de middellandse zee vind. Ik ben zelf graag aan de Cote d'Azur ook en geniet dan altijd van de mooie frisse kleuren en het lekkere eten.

                      Beste Magic, die Amiga heb ik bij een goede vriend uit Engeland leren kennen die zelf een Amiga 2000 had of beter gezegd zijn vader. Ik kreeg hem zelf van mijn ouders ergens eind 80'er jaren en ik voelde mij de koning te rijk. Ik geloof het was een Kickstart 1.2 en ik had 1Mb aan geheugen. Later nog een GVP uitbreiding erbij voor harddisk en ook nog wat geheugen meen ik. Ik heb ooit nog een Amiga 1200 gekocht ergens in 1994 of 1995 meen ik.. het was mooi.. maar de 500 was mijn eerste!

                      Comment

                      Working...
                      X