Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lang leve Chriet Titulaer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Lang leve Chriet Titulaer

    Een icoon was het, Chriet Titulaer - en om zijn sterrenstatus definitief te maken, heeft hij ons gister op 73 jarige leeftijd verlaten. Hoewel de Chrietitie niets opleverde en het virtuele standbeeld evenmin, werd vrij recentelijk toch duidelijk dat de beste man nog veel fans heeft.

    Click image for larger version  Name:	chriet-titulaer-1943.jpg Views:	1 Size:	122.8 KB ID:	11323

    Hoewel ik geen directe link tussen Chriet en Amiga kan leggen (de beste man werd veelvuldig gespot met een gesponsorde MSX, maar dat vergeef ik hem) heeft de man op velen van ons een impact gehad. Wie keek er immers niet naar zijn Wondere Wereld? Een link met een recent project met een C64 "held" is het beste wat ik kon vinden.

    Chriet, we zullen je missen!
    Last edited by Infant; 24-04-2017, 10:49.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Het is de schuld van de Rabobank!

    Click image for larger version

Name:	1993-chriet-2-pro-1.jpg
Views:	89
Size:	79.4 KB
ID:	11325

    Ik vond ook nog een foto van Chriet tijdens de eerste Jetset aandeelhoudersvergadering in 1990. Tijdloos beeldt hier de uitklappende zonnepanelen van een satelliet uit. Ons aandeel zakte daarmee direct 2%.

    Click image for larger version

Name:	foto SV en Chriet Titulaar.jpeg
Views:	96
Size:	50.2 KB
ID:	11326
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Bij Paul de Leeuw ;)

      Last edited by Magic; 25-04-2017, 00:32.

      Comment


      • Megatron
        Megatron commented
        Editing a comment
        In 1997 was hij dus al bijna van ons heengegaan.. en in 1979 ook al eens.. wat een overlever.. dan mag je met 73 jaar wel trots wezen.

      #4
      Glasvezel heeft de toekomst! :D

      Comment


        #5
        Rip, Chriet!

        Comment


        • McVenco
          McVenco commented
          Editing a comment
          Hee, leef je nog?

        #6
        Bijzondere man, keek altijd graag naar zijn programma's.
        RIP Chriet

        Comment


          #7
          Oneindig veel respect voor die man!

          RIP

          Comment


            #8
            Ook ik was vroeger groot fan van de Wondere Wereld van Chriet. Een jaar of 5 geleden schoot ik deze foto bij Hack '42 in Arnhem. Chriet heeft dus allang een standbeeld.
            Attached Files

            Comment


              #9
              Shoppen in 1982

              Comment

              Working...
              X