Announcement

Collapse
No announcement yet.

ZX Spectrum Next

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DdAzZ
    commented on 's reply
    nog meer Bah!

• odo
    commented on 's reply
    ook Bah!

• Ikilledher
    replied
    Allemachtig! Er is £723,390 opgehaald!

Leave a comment:

• Ikilledher
    replied
    £613,416

8-|

Leave a comment:

• Ikilledher
    replied
    Originally posted by michael
    Je klinkt zo een beetje als iemand met een schildpad als avatar. Alleen die zei het niet eens, maar deed het gewoon... 😁

Je bedoelt een kikkertje! BAN! 😂

Sent from a mobile device.

Leave a comment:

• Megatron
    replied
    Originally posted by michael View Post
    Je klinkt zo een beetje als iemand met een schildpad als avatar. Alleen die zei het niet eens, maar deed het gewoon... 😁
    Ik probeer me nu te herinneren wie ook alweer een schildpad had als avatar.. sinds een uur ofzo.. maarja.. alzheimer he?

Leave a comment:

• michael
    replied
    Originally posted by iRetroVolver
    Heeft niks met Amiga te maken. Nog zo een bericht en je krijgt een permban plus we wachten je op het schoolplein op!

Leave a comment:

• Megatron
    replied
    Heeft niks met Amiga te maken. Nog zo een bericht en je krijgt een permban plus we wachten je op het schoolplein op!

Leave a comment:

• nhoijtink
    replied
    TOP! Persoonlijk heb ik niets met ZX Spectrum, maar ik vind het geweldig dat ook andere liefhebbers hun retro machine's doorontwikkelen.

Leave a comment:

• Ikilledher
    replied
    Originally posted by wiebow View Post
    Bah!
    Eens! Voordat ik het las, kreeg ik de indruk dat er een Z80(-kloon) op zat geschroefd maar het is geheel uitgevoerd in FPGA. Niet dat dat het project waardeloos maakt maar het spreekt wat mij betreft minder tot de verbeelding. Aan de andere kant is het een goede vervanging voor die oude, uit elkaar vallende rommel als je liever niet emuleert zoals Berry.
    Voor de ZX Spectrum-liefhebbers hoop ik dat het een beter lot beschoren is dan de Recreated ZX Spectrum.

Leave a comment:

• wiebow
    replied
    Bah!

Leave a comment:

• Ikilledher
    started a topic ZX Spectrum Next

ZX Spectrum Next

De Spectrum Next is een moderne, uitgebouwde versie van de originele ZX Spectrum. Het is volledig hardware- en software compatibel met het origineel en kent ook nieuwe grafische modi en hogere processorsnelheden.

Meer informatie vind je hier.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Last edited by Megatron; 10-05-2017, 14:29.
Working...
X