Announcement
Collapse
No announcement yet.
ZX Spectrum Next
Collapse
X
-
Originally posted by michaelJe klinkt zo een beetje als iemand met een schildpad als avatar. Alleen die zei het niet eens, maar deed het gewoon... 😁
Je bedoelt een kikkertje! BAN! 😂
Sent from a mobile device.
Leave a comment:
-
Originally posted by michael View PostJe klinkt zo een beetje als iemand met een schildpad als avatar. Alleen die zei het niet eens, maar deed het gewoon... 😁
Leave a comment:
-
Originally posted by iRetroVolverHeeft niks met Amiga te maken. Nog zo een bericht en je krijgt een permban plus we wachten je op het schoolplein op!
Leave a comment:
-
Heeft niks met Amiga te maken. Nog zo een bericht en je krijgt een permban plus we wachten je op het schoolplein op!
Leave a comment:
-
TOP! Persoonlijk heb ik niets met ZX Spectrum, maar ik vind het geweldig dat ook andere liefhebbers hun retro machine's doorontwikkelen.
Leave a comment:
-
Originally posted by wiebow View PostBah!
Voor de ZX Spectrum-liefhebbers hoop ik dat het een beter lot beschoren is dan de Recreated ZX Spectrum.
Leave a comment:
-
ZX Spectrum Next
De Spectrum Next is een moderne, uitgebouwde versie van de originele ZX Spectrum. Het is volledig hardware- en software compatibel met het origineel en kent ook nieuwe grafische modi en hogere processorsnelheden.
Meer informatie vind je hier.
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by Megatron; 10-05-2017, 14:29.
Leave a comment: