Announcement

Collapse
No announcement yet.

De Amsterdamsche Amiga Klup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    De Amsterdamsche Amiga Klup

    Ik heb een lidmaatschapspas gevonden in mijn "storage" met een mooie welkomstboodschap en naar aanleiding hiervan vroeg ik mij af of hier ook (oud) leden actief zijn.

    De Amsterdamse (Commodore) Amiga club.

    Edit: er staat Commodore B.V. onderaan de omslag. Lijkt het hier dat Commodore destijds zelf ook een >club







    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by Rishca; 21-04-2017, 18:55.

    #2
    Deze kaart komt mij bekend voor, volgens mij kreeg je die bij aanschaf van een Amiga in 89/90.
    Zelf hebben ik volgens mij ook een dergelijke kaart gehad toen mijn vader een Amiga 500 had gekocht bij Musitapes in Aalsmeer. (Vervolgens elke week met 10 gulden op de fiets terug gaan voor een pakje witte DD's :)

    Comment


      #3
      Nu ik erover nadenk, zat er ook niet een ronde Amiga sticker bij?

      Comment


        #4
        Het pasje lijkt wel wat op de Donald Duck clubpas uit de jaren 80 :-)
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Volgens mij heb ik mijn Amiga 500 gekocht in juni/juli 1987 (van mijn vakantiegeld) en werd ik toen lid van de club.
          Het was het eerste type met het commodore logo in reliëf.

          Het serienummer op mijn kaart klopt met mijn Amiga dus ik ben nog steeds lid!
          Kan iemand ook zeggen of ik dan gratis toegang heb tot de bijeenkomsten in Maarssen? :)
          Click image for larger version  Name:	commodore-amiga-club.jpg Views:	1 Size:	82.0 KB ID:	11328
          Click image for larger version  Name:	amiga12.jpg Views:	1 Size:	60.8 KB ID:	11329
          Last edited by PMS; 24-04-2017, 11:53.

          Comment


            #6
            Maarssen is niet van Commodore, maar een groepering van de HCC. Dus nee, je hebt geen gratis toegang tot die club, maar de toegang is qua prijs aan de poort al geen drempel voor de meesten. Als je lid wordt van de HCC, dan krijg je natuurlijk wel gratis toegang. Bovendien is het, zo denk ik, zowat de enige club die nog actief is op het gebied van Commodore's.

            Comment


            • McVenco
              McVenco commented
              Editing a comment
              Volgens mij lees je een heel klein beetje over de smiley heen...
          Working...
          X