Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Marcel21674
    replied
    Vanmorgen eindelijk een bevestiging gekregen dat m'n V500-V2+ klaar ligt. Direct in orde gemaakt, jammer dat ik nu net eind volgende week op vakantie ga...

    Leave a comment:


  • Infant
    commented on 's reply
    Cumana, had ik vroeger ook! Moet ik eigenlijk ook nog (weer) zien aan te schaffen om de collectie compleet te maken :)

  • Snowwie
    replied
    Beide drives komen bij Junior vandaan en werken perfect. De linker moet nog even een kleine schoonmaakbeurt hebben, maar voor klassieke Amiga game stijl dit is perfect zo, 3 drives totaal.

    Leave a comment:


  • WHiZZi
    replied
    Vandaag een nieuw beamertje in het museum ontvangen.


    Een Sharp XG PH70X.

    Geeft best goed beeld, dit is vanmiddag om 15:06 gemaakt op een witte muur met veel buitenlicht en kunstlicht:


    En blijkbaar kun je ook opschakelen naar 5200 lumen wat best fors licht is :o

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by tsb View Post
    Megatron Cool!! ziet er goed uit!

    Ik heb ook een kaal board liggen, moet alleen nog even tijd vinden om hem in elkaar te zetten.
    Heb board destijds van John gekregen.. parts heb ik bij elkaar gesprokkeld de afgelopen tijd..
    Jep.. heb ik ook gekregen van hem.. hij had er.. hm.. 50 meen ik.. en gaf die aan iedereen waarvan hij vond dat ze iets voor de Amiga Gemeenschap doen.. dat jij als Recap en Reparatie veteraan er eentje heb gekregen doet mij idd niet raar opkijken.. Nu heb ik zelf ook eentje gekregen van John.. ga ik denkelijk zo houden want ik heb toch maar een enkele 4000 en geen 3000 dus boeien.

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Megatron

    wauw mooi bordje!

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Megatron Cool!! ziet er goed uit!

    Ik heb ook een kaal board liggen, moet alleen nog even tijd vinden om hem in elkaar te zetten.
    Heb board destijds van John gekregen.. parts heb ik bij elkaar gesprokkeld de afgelopen tijd..

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Dit gekocht.. via Facebook van Jozsef uit Denemarken..

    Nieuw A3660 Limited Edition Board van John Hertell met 100% nieuwe chips (geen used parts)

    Mijn 4000 zal zich verheugen..

    Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2018-06-13 at 23.09.45.png Views:	1 Size:	1,006.4 KB ID:	17660

    Click image for larger version  Name:	34119512_10156327327731668_2275841288261599232_o.jpg Views:	1 Size:	189.3 KB ID:	17661
    Click image for larger version  Name:	34069035_10156327327831668_193368245233778688_o.jpg Views:	1 Size:	179.5 KB ID:	17662
    Click image for larger version  Name:	34089639_10156327327626668_5234729925893685248_o.jpg Views:	1 Size:	301.2 KB ID:	17663

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Speciaal voor @Magic:

    IS/EENS



    ME/MIJN

    Leave a comment:


  • Ikilledher
    replied
    Kijk is

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by Megatron View Post

    zucht.. *is*... het is EENS !!!.. leer het EENS... het IS niet moeilijk.. Godskolere zeg!!


    Leer het toch is eens, Magic!

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by Magic View Post
    Geen humor maar feiten , eind december gekocht nog geen tijd gemaakt om is aan te sluiten en aan te zetten en er verder wat mee te doen
    zucht.. *is*... het is EENS !!!.. leer het EENS... het IS niet moeilijk.. Godskolere zeg!!

    Leave a comment:


  • Magic
    commented on 's reply
    Geen humor maar feiten , eind december gekocht nog geen tijd gemaakt om is aan te sluiten en aan te zetten en er verder wat mee te doen

  • Megatron
    replied
    Originally posted by Magic View Post
    Joshua5 Moet nog steeds de hwardware die ik van hem kocht aansluiten en aanzetten

    @c64 + reu
    Dit is humor die ik niet snap.. toch?

    Leave a comment:


  • wiebow
    replied

    PVM gekocht, met digitale RBG, dus ook perfect voor de C128!!!! Kan ik eindelijk mijn 1084 modellen verkopen :) Zijn er hier nog belangstellenden voor? Ik heb er twee, een D1 en D2.

    Leave a comment:

Working...
X