Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Megatron

    wauw mooi bordje!
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      Originally posted by tsb View Post
      Megatron Cool!! ziet er goed uit!

      Ik heb ook een kaal board liggen, moet alleen nog even tijd vinden om hem in elkaar te zetten.
      Heb board destijds van John gekregen.. parts heb ik bij elkaar gesprokkeld de afgelopen tijd..
      Jep.. heb ik ook gekregen van hem.. hij had er.. hm.. 50 meen ik.. en gaf die aan iedereen waarvan hij vond dat ze iets voor de Amiga Gemeenschap doen.. dat jij als Recap en Reparatie veteraan er eentje heb gekregen doet mij idd niet raar opkijken.. Nu heb ik zelf ook eentje gekregen van John.. ga ik denkelijk zo houden want ik heb toch maar een enkele 4000 en geen 3000 dus boeien.

      Comment


        Vandaag een nieuw beamertje in het museum ontvangen.


        Een Sharp XG PH70X.

        Geeft best goed beeld, dit is vanmiddag om 15:06 gemaakt op een witte muur met veel buitenlicht en kunstlicht:


        En blijkbaar kun je ook opschakelen naar 5200 lumen wat best fors licht is :o

        Comment


          Beide drives komen bij Junior vandaan en werken perfect. De linker moet nog even een kleine schoonmaakbeurt hebben, maar voor klassieke Amiga game stijl dit is perfect zo, 3 drives totaal.

          Comment


          • Infant
            Infant commented
            Editing a comment
            Cumana, had ik vroeger ook! Moet ik eigenlijk ook nog (weer) zien aan te schaffen om de collectie compleet te maken :)

          Vanmorgen eindelijk een bevestiging gekregen dat m'n V500-V2+ klaar ligt. Direct in orde gemaakt, jammer dat ik nu net eind volgende week op vakantie ga...

          Comment


            READY stickers!

            Comment


              alweer een paar dagen geleden. maar ik heb er een hoor.

              Comment


              • LuzUo
                LuzUo commented
                Editing a comment
                Ja daar zit ik nog steeds over na te denken ... of ik ook achter een cd32 aan moet gaan ... ik heb een beetje vrees voor dat optische mechaniekje... al die cd spelers doen het na verloop van tijd bij mij niet meer ... iemand enig idee of dat bij die cd32 makkelijk vervangen of gerepareerd kan worden?

              Originally posted by rvo View Post
              alweer een paar dagen geleden. maar ik heb er een hoor.
              nu nog een controller voor een miljoen euro!

              Comment


              • rvo
                rvo commented
                Editing a comment
                competition pro FTW :)

              Originally posted by LuzUo View Post
              Ja daar zit ik nog steeds over na te denken ... of ik ook achter een cd32 aan moet gaan ... ik heb een beetje vrees voor dat optische mechaniekje... al die cd spelers doen het na verloop van tijd bij mij niet meer ... iemand enig idee of dat bij die cd32 makkelijk vervangen of gerepareerd kan worden?
              Geen zorgen.. het is ALTIJD de laser unit.. en die kun je makkelijk vervangen..

              Click image for larger version

Name:	15.jpg
Views:	55
Size:	186.3 KB
ID:	18109

              Comment


              • LuzUo
                LuzUo commented
                Editing a comment
                Ah kijk .. ik wist niet dat die nog steeds zo simpel en makkelijk te verkrijgen/vervangen is ... nu nog een cd32 voor een schappelijke prijs 😁

              De volgende stap in het verlaten van de Apple-sekte, het vervangen van mijn iPhone 6S Plus. Zojuist besteld



              Een Samsung Galaxy S9 Plus.

              En het is best pittig om een grote moderne telefoon te kiezen waar nog een headphone jack op zit. En ja, ik heb die nodig als ik achter een drumstel zit en die breekbare Apple plugjes ga ik niet eens aan beginnen.

              Heel veel reviews gekeken en deze telefoon lijkt wel heel erg fijn te zijn. Nu nog mijn Apple abonnementen eruit en dat scheelt ook weer wat per maand :)

              Comment


                Originally posted by WHiZZi View Post
                De volgende stap in het verlaten van de Apple-sekte..
                Probeer ik ook steeds weer.. kom steeds weer thuis van een koude kermis..

                Comment


                  Originally posted by Megatron View Post

                  Probeer ik ook steeds weer.. kom steeds weer thuis van een koude kermis..
                  Dit.

                  en er is toch gewoon een verloopstekkertje voor mini-Jack naar iPhone?
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                  • WHiZZi
                    WHiZZi commented
                    Editing a comment
                    Apple heeft het tegendeel bewezen dat het goede connectoren kan maken. Ik heb letterlijk geen enkele originele Apple lader kabel meer want allemaal kapot. Ik ga er van uit dat dezelfde bouwkwaliteit is gebruikt voor de verloopstekker en gezien ik die nodig heb als ik achter mijn drumstel zit (want een geluidsinstallatie aansluiten) en ook weer moet kunnen afkoppelen (redelijk vaak op een repetitie) heb ik er weinig tot geen vertrouwen in dat dit een lange termijn oplossing is.

                    Verder ben ik helemaal aan het afstappen van Apple met hoofdzakelijke reden dat de richting waarin Apple gaat, mij totaal niet bevalt. Het OS is slecht geworden, de geplande verouderting van Apple produkten is iets waar ik zeker niet achter sta (een Macbook uit 2008 waar Windows 10 of Linux perfect op draaien wordt niet meer ondersteund door een nieuwere OS X, daar draait 10.8 nog op en is niet te updaten). Ik draai nu Linux als mijn hoofdzakelijke besturingssysteem en dat bevalt mij uitermate goed, dus dan past Apple sowieso ook niet meer.

                    Als laatste, zelf nog weinig last van gehad, de manier hoe Apple omgaat met hun eigen fouten. (zie ook https://www.youtube.com/watch?v=AUaJ8pDlxi8 ). Geen enkel bedrijf doet het 100% goed, maar hoe Apple omgaat met hun klanten vertoont een belachelijke hoeveelheid arrogantie en dat staat mij tegen.

                    Apple is hard achteruit aan het gaan sinds Steve Jobs er niet meer is.

                  Denk je dat veroudering voor Samsung veel anders is? Dat is de reden dat ik na gebruik van een Samsung toch weer teruggestapt ben naar mn Iphone SE. met android 6, 7 vertrouw ik er gewoon niet op mn bank apps te gebruiken en op de Iphone met meest recente update wel.

                  kwalitatief vind ik de Iphone ook beter en een stuk sneller werken, de apps lijken beter te draaien alsof ze echt voor de Iphone ontworpen zijn en op mn Samsung “voelt” het aan als een port. Tevens houd ik niet van grote telefoons, de SE kan ik volledig bedienen met 1 hand.

                  grootste voordeel van Android voor mij is dat het niet zo gesloten is als bij Apple/Iphone.
                  een Android telefoon kan ik als een kleine PC gebruiken en een Iphone totaal niet. (Wifi/FTP transfer app, naar willekeur bestanden van en naar de telefoon kopieren, een 128-256 GB sd kaartje erin knallen). Ook mis ik Super Amoled en de betere camera van Samsung).

                  Comment


                    Ik ben een paar maanden gelden van Microsoft Lumia 640 XL en 640 overgestapt naar IPhone 8, omdat er steeds meer apps verdwijnen op die platform. Mijn moeder heeft van haar broer een Samsung S7 gekregen, maar ik vind Android niet zo goed werken als IOS. Bij het overstappen van Windows Mobile10 naar IOS ging best makkelijk. Bij Windows Mobile 10 naar Android was ik best veel tijd kwijt om contacten over te zetten, omdat Google zo nodig even het exporteren van een CSV bestand verstopt zat in de nieuwe interface van Google mail.

                    Het enige wat ik jammer vind IOS is als ik Apple Carplay wil gebruiken alleen via een USB kabel moet gebruiken en op een Android toestel niet.

                    Maar bij dagelijks computergebruik blijf ik bij Windows 10 en natuurlijk AmigaOS.

                    Comment


                      Niks gekocht, wel aan het knutselen gegaan. Welja niks gekocht ... klokken bij de Action en vinyl stickers bij 123sticker.nl
                      Last edited by ; 07-08-2018, 15:35.

                      Comment

                      Working...
                      X