Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ho even, Die Antwoord is wel serieus goeie shit. De oorkanker van dat 18jarige vlogmokkeltje daarentegen mag linea recta (nee Ikilledher, niet rectum) naar /dev/null

    Comment


    Prive bieb weer uitgebreid.

    Comment


      Even deze omhoog gooien :) Even een tijd uit de picture geweest, veel opgeruimd, maar het begon toch weer te kriebelen. Vandaar via Rischa (AS)......
      Een A1200 met ACA030/28 64MB. Helaas geen kickrom3.1 dus deze besteld via Vesalia. Ook meteen de BuddahIDE mee besteld. Makkelijk een CF of HD preparen in de A2000 of A4000.
      Ook een nieuw CFje was nodig, een van 4 GB, de huidige via MP is niet goed..... Grumbel grumbel.

      wiebow ik heb nog heel veel boeken van commodore en amiga daar mag je best eens tussen kijken, deze stapel mag ook kleiner :)

      Comment


        Originally posted by Abelientje View Post
        Even deze omhoog gooien :) Even een tijd uit de picture geweest, veel opgeruimd, maar het begon toch weer te kriebelen. Vandaar via Rischa (AS)......
        Een A1200 met ACA030/28 64MB. Helaas geen kickrom3.1 dus deze besteld via Vesalia. Ook meteen de BuddahIDE mee besteld. Makkelijk een CF of HD preparen in de A2000 of A4000.
        Ook een nieuw CFje was nodig, een van 4 GB, de huidige via MP is niet goed..... Grumbel grumbel.

        wiebow ik heb nog heel veel boeken van commodore en amiga daar mag je best eens tussen kijken, deze stapel mag ook kleiner :)
        Oh dat is mooi Abelientje .... Ik wil graag s komen kijken... Je woont wel aardig in de buurt denk ik. Heb je een overzicht, fotos oid ??

        Comment


          Ik heb weer eens in de buidel getast en een uitgave gedaan om de verzameling Commodore 64 compleet te maken. Dus zojuist binnengekomen:







          Een Commodore 64G !




          Prachtige conditie, dus dat wordt weer een mooi item in het museum. Ik laat even buiten spel wat gedoneerd is, want het gaat hier over aankopen

          Recentelijk als donatie ontvangen: Commodore PET 2001 (boxed), Tandy MC10, Apple IIc, COMX-35, Apple LC II, Apple Macintosh 7100, Bondwell 14 (boxed), Apple IIe + monitor + 2 drives, IBM 5160 (compleet, origineel en ongeopend), Sharp MZ-721, Ericsson laptop en nog 2 andere 286-laptops :o .

          Comment


            Mooi doosje WHiZZi !!!

            Comment


              Joshua5 Moet nog steeds de hwardware die ik van hem kocht aansluiten en aanzetten

              @c64 + reu

              Comment



                PVM gekocht, met digitale RBG, dus ook perfect voor de C128!!!! Kan ik eindelijk mijn 1084 modellen verkopen :) Zijn er hier nog belangstellenden voor? Ik heb er twee, een D1 en D2.

                Comment


                  Originally posted by Magic View Post
                  Joshua5 Moet nog steeds de hwardware die ik van hem kocht aansluiten en aanzetten

                  @c64 + reu
                  Dit is humor die ik niet snap.. toch?

                  Comment


                  • Magic
                    Magic commented
                    Editing a comment
                    Geen humor maar feiten , eind december gekocht nog geen tijd gemaakt om is aan te sluiten en aan te zetten en er verder wat mee te doen

                  Originally posted by Magic View Post
                  Geen humor maar feiten , eind december gekocht nog geen tijd gemaakt om is aan te sluiten en aan te zetten en er verder wat mee te doen
                  zucht.. *is*... het is EENS !!!.. leer het EENS... het IS niet moeilijk.. Godskolere zeg!!

                  Comment


                    Originally posted by Megatron View Post

                    zucht.. *is*... het is EENS !!!.. leer het EENS... het IS niet moeilijk.. Godskolere zeg!!


                    Leer het toch is eens, Magic!
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      Kijk is

                      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                      Comment


                        Speciaal voor @Magic:

                        IS/EENS



                        ME/MIJN

                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          Dit gekocht.. via Facebook van Jozsef uit Denemarken..

                          Nieuw A3660 Limited Edition Board van John Hertell met 100% nieuwe chips (geen used parts)

                          Mijn 4000 zal zich verheugen..

                          Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2018-06-13 at 23.09.45.png Views:	1 Size:	1,006.4 KB ID:	17660

                          Click image for larger version  Name:	34119512_10156327327731668_2275841288261599232_o.jpg Views:	1 Size:	189.3 KB ID:	17661
                          Click image for larger version  Name:	34069035_10156327327831668_193368245233778688_o.jpg Views:	1 Size:	179.5 KB ID:	17662
                          Click image for larger version  Name:	34089639_10156327327626668_5234729925893685248_o.jpg Views:	1 Size:	301.2 KB ID:	17663

                          Comment


                            Megatron Cool!! ziet er goed uit!

                            Ik heb ook een kaal board liggen, moet alleen nog even tijd vinden om hem in elkaar te zetten.
                            Heb board destijds van John gekregen.. parts heb ik bij elkaar gesprokkeld de afgelopen tijd..

                            Comment

                            Working...
                            X