Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Geen idee Zal wel echt zijn, maar in mijn herinnering was deze er alleen als big box en daarna van de markt gehaald.

    Comment



      Click image for larger version  Name:	Giana.jpg Views:	1 Size:	605.7 KB ID:	13683
      Ik snap spud wel met twijfel of het wel een originele versie is. Ik heb namelijk ook deze doos nog op mijn netvlies staan.
      Op de doos staat dan wel Atari, maar deze was gelijk als de Amiga versie.
      Last edited by DdAzZ; 11-09-2017, 10:16.
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


      • Guest's Avatar
        Guest commented
        Editing a comment
        Ik heb wel meer games, origineel, die pc of atari op de doos hebben staan. Soms is het overplakt met een Amiga stickertje maar niet altijd.

      Voor wat betreft die Giana Sisters box:

      Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2017-09-11 at 09.14.52.png
Views:	78
Size:	58.8 KB
ID:	13685

      bron
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        Dankzij een grote opruiming van spullen heb ik deze twee Amiga's gehaald.
        A1200/indivision/Blizzard 060
        A2000/FF/040

        Comment


          Abelientje wat kostte die a1200/060 ?

          Comment


            Magic Ik heb hem heel geschikt overgenomen: A1200, rom3.0, Indivision, Blizzard060 met 64MB, hele gave monitor voor onder de 600,00 Ik moet wel zeggen dat ik er niet zo van houd om via forum te vertellen wat spullen mij kosten. Ik heb geluk gehad dat Rayon van AS heel schappelijk was. Daar ben ik hem dankbaar voor. :)
            Greetz

            Comment


              Nou, dat siert Paul dan wel weer dat hij jou matst.. kudos voor dat dan en veel plezier ermee..

              en Magic .. het is een beetje onbeleefd om te vragen wat iets kost

              Comment


                Originally posted by iRetroVolver View Post
                [I'mUSER="22"]Magic[/USER] .. het is een beetje onbeleefd om te vragen wat iets kost
                Mijn eerste gedachte was ook "wat betaal je (in godsnaam) voor zoiets tegenwoordig?"
                Wel vaker moet ik me inhouden dit niet hardop af te vragen.


                Comment


                  EINDELIJK de laatste drie ontbrekende Nederlandstalige Amiga magazines gevonden op Marktplaats ... ik heb er wel gelijk alle andere bij moeten kopen. Nog een plaatje van mijn weer iets completere "Amiga bibliotheek " bijgevoegd.

                  Comment


                    Gisteren een een Apple en wat 'laptops' gekocht..

                    Comment


                      Dat lijken wel executive computers, geen laptops...
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment


                      • wiebow
                        wiebow commented
                        Editing a comment
                        "luggables" is de term, denk ik.

                      Nieuwe C64 cases!

                      Comment


                      • Verkoophoek
                        Verkoophoek commented
                        Editing a comment
                        Ik heb iets gelezen over strepen in het plastic. Welke kleuren heb je gekocht en zijn er duidelijke strepen te zien?
                        De foto's bij Return doen het ergste vrezen. Daarom heb ik ze nog niet gekocht. Meer info uit een betrouwbare bron is dus van harte welkom. Dank alvast

                      Ik heb er twee besteld. De klassieke breadbin kleur (en deze case is perfect) en een SX style case. Deze heeft veel issues, voornamelijk strepen van het verf drogen... Ik heb net een email gestuurd waarin ik een vervangend exemplaar wilt, want dit kan echt niet. Je zou beter naar de gamma kunnen lopen, een spuit bus kopen, en een oude case overspuiten.

                      Update volgt.

                      Comment


                        SX64 stijl kast gaat retour naar Return, refund gevraagd... Ziet er niet uit, en men kan het ook niet beter maken. De breadbin kast is erg fijn, overigens. Hoe lichter de kleur, hoe minder je het effect zien, maar alle kasten hebben het probleem omdat het plastic niet hetzelfe van samenstelling is als de oude plastics waarvoor de mallen origineel gemaakt zijn.

                        Dus: originele witte en breadbin cases: doen! donkere kleur cases: nee.

                        Comment


                          A2500/30 gekocht van BuzzFuzz en door hem aan huis geleverd ( waarvoor dank ) . Hij was leeg maar ondertussen heb ik hem voorzien van een nieuwe batterij en alle kaarten die in zulke machine thuishoren en nog wat extra's.

                          De inhoud:

                          A2630 - 2mb fastram
                          A2320 scandoubler/flickerfixer
                          A2091 scsi controller + 2mb fastram
                          A2088 bridgeboard
                          Tandon MFM hard drive controller ( XT 8bit )
                          GVP Phonepak
                          Village Tronic PicassoII - RTG card
                          Kickstart 3.1

                          Comment

                        Working...
                        X