Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    6 liter waterstofperoxide cream :-)

    Comment


      #62
      ja? ga je je haar blonderen?

      Comment


      • odo
        odo commented
        Editing a comment
        Nee de kat past niet meer bij het meubilair.

      • rvo
        rvo commented
        Editing a comment
        ga je al je meubels verven?

      #63
      Ik koop eigenlijk nooit iets impulsief.. Ik lees altijd testen (bekijk YouTube ervaringen van anderen) en begin dan te strepen in mijn lijstje totdat ik een shortlist heb van drie mogelijkheden. Soms ben ik er snel uit.. soms duurt het wat langer.. en meestal hak ik knopen in accord door.. dus voor meerdere dingen tegelijk.

      Ik ben al bijna een half jaar aan het eieren over connected Speakers en dat is geworden de Sonos Play 5..
      Click image for larger version  Name:	Sonos Play5.jpg Views:	1 Size:	94.6 KB ID:	12772


      Zo was ik ook aan het eieren over een stofzuiger robot voor de slaapkamers.. keuze genoeg... Het werd de Ecovacs Deebot M82
      Click image for larger version  Name:	Ecovacs Deebot M82.jpg Views:	1 Size:	630.5 KB ID:	12773


      Ja.. er waren nog wat keuzes.. maar wellicht niet interessant.. naja.. for the record dan.. een Kärcher K7 Premium voor het reinigen van muren, terrastegels, voegen, velgen, fietsen.. dat.. en als stofzuiger/blower voor het grovere werk in de garage en tuin een Kärcher WD5P..


      -- edit --

      .. dank de verkoop van wat oude Amiga Hardware trouwens.. waarom ik dat erbij vermeldt vraag je? Nou -- ik denk dat we niet moeten hoarden.. een paar Amiga's is al te veel eigenlijk dus beter die mensen die nog eentje zoeken blij maken en genieten met minder.


      Last edited by Megatron; 26-07-2017, 00:07.

      Comment


      • rvo
        rvo commented
        Editing a comment
        mooi spul! en gelijk heb je :)

      #64
      Ik heb van de week een tafelcirkelzaag gekocht. Een Einhell TC-TS 820 (https://www.hornbach.nl/shop/EINHELL...9/artikel.html). Deze is voor mijn andere hobby, ik hou namelijk ook van zeilen. Wat doe je dan met zo'n zaag? Een bootje bouwen; een piraatjol om precies te zijn. Een klein bootje van ongeveer 2,4 meter zodat ik over een tijdje met mijn dochter of zoon kan zeilen. Hopelijk kunnen ze het over een paar jaar alleen. Als de boot verder af is zet ik misschien nog wel wat foto's online.
      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

      Comment


        #65
        Amiga 1200 versiering ..... zojuist binnengekomen.

        Comment


          #66
          Verkoophoek, wat gaaf!

          Die ga ik ook bestellen
          Meer info: http://www.a1200bifrost.com/
          => Commodore A600HD/40 <=
          3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

          Comment


            #67
            Originally posted by Verkoophoek View Post
            Amiga 1200 versiering ..... zojuist binnengekomen.
            Cool, Ik heb er ook eentje liggen, die wacht samen met een nieuwe case op nog wat nieuwe toetsen.

            Comment


              #68


              +




              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Last edited by Rishca; 29-07-2017, 16:58.

              Comment


                #69
                Helaas niet geschikt voor de Amiga. Wel voor een PlayStation en PC

                Comment


                • rvo
                  rvo commented
                  Editing a comment
                  nice. wat speel je zoal?

                • PRS
                  PRS commented
                  Editing a comment
                  Op dit moment speel ik vooral Grand Turismo 5 & 6, en GTA5 op de PS3. Daarnaast wil ik mijn PC upgraden zodat ik Project Cars 2 vloeiend kan spelen. Daarnaast komt er binnenkort een F1 en Dirt rally...

                • rvo
                  rvo commented
                  Editing a comment
                  leuke games. ik kan assetto corsa ook aanbevelen. en zeker ook de forza reeks op xbox (en sinds kort pc). project cars 2 kijk ik ook naar uit, vorig jaar helemaal grijs gespeeld.

                #70
                Originally posted by PRS
                Helaas niet geschikt voor de Amiga. Wel voor een PlayStation en PC
                Gave setting hoor. Zoiets wil ik misschien nog wel eens ook hebben, maar dan voor flightsim :)
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                  #71
                  Met het uitblijven van de Vampire 600 V2.. met als gevolg dat er een stralende witte edoch door tsb onder handen genomen Amiga 600 zielig in een kast bleef staan.. vandaag dan een Furia 020/33 van Lotharek gekocht.. en een A604N (2mb Chip) met bijhorende Indivision ECS van Jens gekocht..

                  Click image for larger version

Name:	furia.jpg
Views:	70
Size:	90.9 KB
ID:	12994
                  Click image for larger version

Name:	a604n.jpg
Views:	69
Size:	60.4 KB
ID:	12995
                  Click image for larger version

Name:	Indivision.png
Views:	65
Size:	283.5 KB
ID:	12996

                  Comment


                    #72
                    Gisteren een vervangende voeding voor mijn a1200 gekocht via mp.
                    De voeding die bij de 1200 zat was een oude pc voeding dus die moest wel even worden vervangen.
                    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                    Comment


                      #73
                      Ik heel fout een atari 1040Stfm :) :)

                      Comment


                        #74
                        Originally posted by abelientje View Post
                        ik heel fout een atari 1040stfm :) :)
                        perm ban!!!!!

                        Comment


                          #75
                          Originally posted by Abelientje View Post
                          Ik heel fout een atari 1040Stfm :) :)
                          pretty cool! Met supra drive!
                          Lekker HAGA games op zetten!

                          Comment

                          Working...
                          X