Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga leest (en schrijft) met Dropbox en Google Drive

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga leest (en schrijft) met Dropbox en Google Drive

    Deze driver heb ik al een tijdje in mijn ‘roep eens even snel in het café’-lijstje staan. Maar net als het laatste project van Jeroen Tel stond de brug nogal open et cetera. Vanavond ben ik lijstjes aan het unloaden dus bij deze roep ik: “Amiga leest (en schrijft) met Dropbox en Google Drive!” Wellicht gedateerd nieuws en ik houd met belabberde argumentatie tot in het graf vol dat Amiga’s niet aan ethernet zouden moeten hangen maar dat betekent natuurlijk niet dat mijn cafékrukgenoten dat ook niet zouden moeten doen! (Hoewel we natuurlijk al een eigen, gave Dropbox hebben.)

    Hier een plaatje:

    Click image for larger version

Name:	Dropbox.jpg
Views:	1007
Size:	89.5 KB
ID:	11131

    En een Aminet-lnk en een betaal een tientje om te kunnen schrijven-link.

    En nog een filmpje omdat… gewoon…



    Zo een drive lijkt me best een handig hulpstuk in je software-arsenaal… als je Amiga aan ethernet hangt… als je überhaupt nog een Amiga hebt…
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Ha ja heb ook mijn dropbox aan den Amiga gekoppeld, gewoon omdat het kan
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #3
      Ik heb het op 1 Amiga draaien maar krijg het met geen stokken op een tweede aan de praat.... getest op meerdere. Kan het zijn dat je maar 1 toestel kan linken in dropbox / google via de link die ze geven ?

      Comment

      Working...
      X