Announcement

Collapse
No announcement yet.

Point & Click extravaganza: Thimbleweed Park

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jaaa... ik heb hem eindelijk ook uitgespeeld (had last van een bug met een hoed die ik weggegeven had), wat een goed verzonnen einde.
    was het wachten na het meedoen van de kickstarter meer dan waard, en uiterraart veel leuke knipoogjes naar de oude Lucasart spellen.
    Heb eindelijk de kettingzaag kunnen gebruiken

    Comment


      #17
      Uit! Dat was leuk om te spelen, zeg! Goed in elkaar gestoken, oog voor detail — toen ik de trailer van die kutclown door de vering zag zakken was ik verkocht. Bijzonder voor adventures: veel aandacht besteed aan het karakter van de karakters. Niet allemaal maar ik zit liever een avond met Ransome dan de oom van Delores*. ‘Instant death’ Sierra-grappen a la VIM/EMACS. Heerlijk gespeeld. Dit is niet de laatste. Thimbleweed speelt een belangrijke rol bij het opgraven van het genre. Er is een markt voor.



      Sent from a mobile device.
      Last edited by Ikilledher; 23-04-2017, 13:22.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #18
        * Eigenlijk zit ik liever een avond met agent Ray…

        Click image for larger version

Name:	C8HI357X0AA-2TT.jpg
Views:	34
Size:	139.4 KB
ID:	11315
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #19
          Speel het spel nu en ik heb Infant ingame gebeld, en zn stem gehoord...@ikilledher staat ook in het telefoonboek maar hij heeft geen voicemail ingesproken...maar ik zit vast op het moment in de game, zeker is hier een markt voor..volgens mij verkoopt dit spel goed, hopelijk lukt het Ron Gilbert om de rechten terug te kopen van Disney, voor een vervolg op Monkey Island 2

          Comment

          Working...
          X