Announcement

Collapse
No announcement yet.

Review: Amiga Zorro Grafische Kaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Review: Amiga Zorro Grafische Kaart

    Kwam deze review tegen.. Geen idee of dit al bekend is maar leek me wel intressant voor de Amiga Cafe populatie hier :)

    Review:
    http://jack.untergrund.net/2017/03/1...s-card-fw-v1-4


    #2
    Weet je wat ik zo jammer vind van dat ding.. en wellicht kun je het al raden.. en dat is het feit dat deze zo kort is en wanneer je als OCD Amiga Fan geen HDMI kabel los uit de kast wil laten lopen (met het risico dat je hem los trekt en deze sluiting maakt op je moederbord want metaal) je dus een custom HDMI frontje moet scoren.. een 3d printed connector adapter met een HDMI verloop en super-glue actie moet gaan uitvoeren.. maar dan de kaart langer en reken 5 euro meer ervoor.. of mis ik nu iets?

    Comment


      #3
      Dat wiel hoeft hij niet opnieuw uit te vinden, je kunt deze setjes gewoon kopen op ebay:

      Misschien ook enkele, heb nog niet echt goed gezocht :)

      Comment


        #4
        Ik geloof dat Tristan zo'n kaartje heeft. Maar hij zit niet op het forum toch?

        Comment


          #5
          Ik zal Tristan wel even vragen.. :)

          Comment


            #6
            Originally posted by Tahoe View Post
            Dat wiel hoeft hij niet opnieuw uit te vinden, je kunt deze setjes gewoon kopen op ebay:

            Misschien ook enkele, heb nog niet echt goed gezocht :)

            Ja, had ik ook al gezien.. had hij ook kunnen doen.. dat zou net zoiets zijn als Jens die een Indivision maakt, maar bij de kabels zegt "zoek het maar uit".. of eerder "Viel Spaß und viel Glück"

            Comment

            Working...
            X