Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sweex LC002 ethernet adapter (PCMCIA)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Sweex LC002 ethernet adapter (PCMCIA)

    Ik heb hier op mijn werk uit de oude doos een Sweex LC002 pcmcia kaartje gevist.
    Nu is mijn vraag of deze te gebruiken is i.c.m. een A600/1200 ?
    Ik kan namelijk niets op het grote wide web hierover vinden, maar misschien kunnen jullie knappe koppen mij verder helpen.

    Zo ja, dan neem ik hem mee.
    Zo nee, dan gaat ie naar het museum.
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Als het een type PCMCIA type I/II is en 16bit is, dan zou er een mogelijkheid moeten zijn..

    Maar volgens deze specs...
    ---
    Click image for larger version

Name:	sweex-lc002.png
Views:	66
Size:	73.9 KB
ID:	10564

    Met deze 32 bits PC LAN card kan je snel en eenvoudig nieuwe gebruikers toevoegen aan jouw bestaande netwerk. In een handomdraai deel je eenvoudig de internetverbinding met anderen. Plug de kaart in het CardBus slot van de notebook en maak gebruik van de gedeelde internetverbinding, de gedeelde bestanden en alle randapparatuur, die onderdeel uitmaken van het bestaande 10/100 Mbps netwerk! Producteigenschappen van Sweex LAN Adapter 10/100 Mbit

    Chipset: Realtek RTL8139
    Maximale verbindingssnelheid: 10/100 Mbps
    Auto-Negotiation and next page option
    Ondersteunt: IEEE 802.3 en 802.3u
    Ondersteunt: Full Duplex Flow Control IEEE802.3x
    Ondersteunt ACPI en Cardbus power management
    CardBus Type II, 32-bit, 3.3V
    Ondersteunt Wake on LAN
    Connector: 1 x UTP RJ-45
    LED's voor link status en data transfer indicatie
    Ondersteunt: Windows 98SE, 2000 en XP
    --
    BRON

    Is dus 32 kaart met rtl8139 chipset.. die volgens mij dma gebruikt.. dus wordt lastig denk ik..
    Of iemand moet hier andere informatie over hebben..

    Comment


      #3
      mmm dan maar naar het museum met dat ding Gaan we kijken wat we nog meer tegenkomen in de oude doos. En wie weet heeft iemand andere informatie.

      Dank voor de info.
      Last edited by DdAzZ; 09-03-2017, 15:07.
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


        #4
        En dan nog.... er zijn maar een beperkt aantal drivers beschikbaar. Je moet net de juiste chipset hebben wil het gaan werken.

        Ik heb een kaartje op Amibay gekocht en moeten gegarandeerd werken. Al is het wel een gedoe om alles te installeren.

        Comment

        Working...
        X