Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beelden van weleer!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Beelden van weleer!

    In mijn zoektocht naar wat video materiaal van "toen" kwam ik deze videos (weer) tegen... Altijd leuk om nog even snel doorheen te kijken:

    Venlo Meeting (1992/1993):



    The Party IV (1994) in Herning:



    Somewhere in Holland '95 (1995) in Roosendaal:



    Wie ziet zichzelf terug?
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    Die sih'95 video heb ik mezelf al gespot, vanavond maar eens op mn gemak bekijken.

    Comment


      #3
      Originally posted by Orlingo View Post
      Die sih'95 video heb ik mezelf al gespot, vanavond maar eens op mn gemak bekijken.
      Jij bent daar inderdaad redelijk in beeld. Ik val iets minder op
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • Guest's Avatar
        Guest commented
        Editing a comment
        Naast celtic?

      #4
      ik was daar niet bij want ik mocht niet van mijn moeder

      Comment


        #5
        Originally posted by rvo View Post
        ik was daar niet bij want ik mocht niet van mijn moeder
        Dat had ik een paar jaar daarvoor met een trip naar Denemarken :-)
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #6
          Op 7:20 bij SiH zie ik mijn maten Minor Thread en Sgt. Dee.... Met hun was ik in onze bedrijfsbus naar SiH gereist.

          Aan t bier natuurlijk :) Ik was hier net niet bij, ik zal wel in mijn slaapzak gelegen hebben :) haha.
          Last edited by wiebow; 23-10-2015, 17:53.

          Comment


          • Guest's Avatar
            Guest commented
            Editing a comment
            Dan hebben wij elkaar daar vast wel gezien. Heb het grootste gedeelte van die 3 dagen achterin die zaal gezeten. (En niet geslapen)

          • wiebow
            wiebow commented
            Editing a comment
            Ja moet wel, Orlingo... Is dat even apart? Minor Thread en ik luisterden vooral naar Motorhead en Neil Young met bier erbij... Volgens mij hebben we op SiH ook onze boombox meegenomen, tot (on)genoegen van velen...

          #7
          Die sih'95 party report had ik ooit weleens op vhs tape, Muad^dib had zijn camera meegenomen waar alles mee is opgenomen.
          Leuk om dat weer eens terug te zien.. stelletje malloten.

          Comment


            #8
            Wij hadden ook een camera bij ons... Ik moet die tape hier nog hebben liggen. Even kijken!!

            Comment


              #9
              muad^dib en minor threat (zo schreef je dat toch?).. er rinkelen heel wat bellen hier. maar op sih was ik helaas niet, ik ken alleen de verhalen.

              overigens niet omdat ik niet mocht van mijn moeder, maar omdat ik helemaal geen amiga had. jammer :(

              Comment


                #10
                Muad'dib had een BBS- ik wil roepen "The Undiscovered" maar weet dat niet meer 100% zeker. Heb nog eens een 40kb intro genaakt voor hem/zijn groep Royal, voor The Party VI, welke door hem werd teruggehaald omdat 'ie niet op elke Anig correct zou werken. Was verder een aardige kerel!

                Ik heb op SIH 95 redelijk veel tijd doorgebracht met o.a. Anthony (Magician Lord) en Niels (Celtic).
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #11
                  Minor Thread had ook een BBS, TnT genaamd. Sgt Dee (ook in die video) was onze main trader... Wat wel gemakkelijk was was dat MT schuin onder mij woonde, dus we trokken vaak een utp kabeltje via de buitenkant van het pand, haha. Lekker snel downloaden, zullen we maar zeggen. :)

                  Ik heb hier nog BBS logos liggen die ik in Lightwave gemaakt heb... Ik moet deze maar weer eens ergens uploaden of zo.

                  Comment


                  • Guest's Avatar
                    Guest commented
                    Editing a comment
                    Ik heb of op sih, of in houten, van Minor Thread nog een uitleg gehad over TnT, en waar het nou voor stond.

                  • wiebow
                    wiebow commented
                    Editing a comment
                    Ah, dan was hij waarschijnlijk weer dronken :)

                  #12
                  The Party 1993


                  X2014

                  Comment


                    #13
                    Originally posted by Infant View Post
                    Muad'dib had een BBS- ik wil roepen "The Undiscovered" maar weet dat niet meer 100% zeker. Heb nog eens een 40kb intro genaakt voor hem/zijn groep Royal, voor The Party VI, welke door hem werd teruggehaald omdat 'ie niet op elke Anig correct zou werken. Was verder een aardige kerel!

                    Ik heb op SIH 95 redelijk veel tijd doorgebracht met o.a. Anthony (Magician Lord) en Niels (Celtic).

                    Dat was inderdaad "The Undiscovered".
                    Royal was naar ik meen opgericht door Whirlwind, sysop van 187. Apollo is ook nog even te zien in die sih video, en ik geloof dat er meerdere Royalties te zien zijn. (ondergetekende inclusief)

                    Comment


                      #14
                      En Whirlwind, thans wonende in de VS, is dan weer familie van (de vriendin/vrouw van) Bas Bron.
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment

                      Working...
                      X